Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

DreamGrow - 8 aastat äriblogimist

Lisa oma blogi

28. november 2005 hakkasin esimest korda katsetama äriblogimisega. Tänaseks olen eesti ja inglise keeles kokku postitatud üle 1200 postituse, mida [...]

The post 8 aastat äriblogimist appeared first on Dreamgrow Digital.

sevenline blogimine28. november 2005 hakkasin esimest korda katsetama äriblogimisega. Tänaseks olen eesti ja inglise keeles kokku postitatud üle 1200 postituse, mida on vaadanud üle 2,5 miljoni inimese, kes on kirjutanud rohkem kui 5000 kommentaari. Kõige populaarsemat postitust on näinud üle 500 000 inimese.

Mis töötab?

  • Sihtgrupile huvitav sisu
  • Regulaarne postitamine
  • Meilinglisti kasutamine
  • Jagamine sotsiaalkanalites, mida sihtgrup kasutab
  • Google jaoks optimeerimne on oluline
  • Jagamise nupud panevad jagama
  • Postitamise sagedus, tekitab külastusi (kui kvaliteet ei kannata)
  • Mida rohkem sisu, seda rohkem külastusi otsingust
  • Kasuta alati postitustes asjakohaseid pilte
  • Blogimisel peab olema rahaline eesmärk!

Millega arvestada?

Hea sisu kirjutamine võtab aega. Kui ei ole järjepidevust, siis pole mõtet üldse aega raisata. Tulemusteni jõudmiseks läheb vähemalt pool aastat. Pikemad pausid mõjuvad laastavalt külastatavusele.

Kõige populaarsem postitus ei pruugi olla pikk oma kirjutatud artikkel vaid võib olla midagi, mida oled leidnud ja paar lisakommentaariga oma lugejatele jaganud. Sellest tulenevalt tasub silmas pidada, et postituse pikkus ei ole esmatähtis. Sobivus sihtrühmaga on kõige tähtsam.

Ei tohi unustada, et kuskilt peab raha ka tulema.

Tulemused

Võin julgelt öelda, et suurem osa viimase 8 aasta äritegevusest on ühel või teisel moel olnud mõjutatud blogimisest.

PS Natuke uurides, selgus, et kõige vanem tuvastatav jälg äriliset blogimisest pärineb 19. aprillist 2003, aga tegemist oli juhuslike katsetustega, mis ei kvalifitseeru tõsise äriblogimise kategooriasse.

eriti-vana-blogimine

The post 8 aastat äriblogimist appeared first on Dreamgrow Digital.