Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

ADM Interactive - ADM võitis neljas kategoorias Aasta Digitegu auhinna!

Lisa oma blogi
Meie agentuuril on rõõmupäevad – Best Internet 2013 konverentsil toimunud Aasta Digitegu konkursil võitsime kuuest kategooriast neljas esikoha. See on suur tunnustus tehtud tööle ja me oleme väga õnnelikud. Täname asjatundlikku žüriid, vägevaid konkurente ning eriti kliente ja koostööpartnereid, tänu kellele kõik need tööd teoks said. Altpoolt leiad lühikesed ülevaated, milliste töödega me sel korral [...]

Meie agentuuril on rõõmupäevad – Best Internet 2013 konverentsil toimunud Aasta Digitegu konkursil võitsime kuuest kategooriast neljas esikoha. See on suur tunnustus tehtud tööle ja me oleme väga õnnelikud. Täname asjatundlikku žüriid, vägevaid konkurente ning eriti kliente ja koostööpartnereid, tänu kellele kõik need tööd teoks said. Altpoolt leiad lühikesed ülevaated, milliste töödega me sel korral auhinnad võitsime.

Aasta parim integreeritud kampaania – Imeliste ajakirjade proovitellimuste kampaania

Tegijad: Hendrek Kraavi, Martin Orn, Martin Jüriska, Riina Libe, Renee Nõu

Imelise Ajaloo ja Imelise Teaduse ajakirjade müügi toetamiseks viisime läbi integreeritud kampaania, mille põhifookus oli veebis. Eesmärgiks oli saada 2000 proovitellijat ja 400 uut pikaajalist tellijat. Kampaania oli üliedukas tänu lihtsale ja selgele sõnumile – 2 ajakirja 1 € eest.

Kampaanias kasutatud vahendid olid traditsioonilised – bännerreklaam, e-postiturundus, Facebook – kuid laiemale kampaaniale eelnes põhjalik ja edu taganud testimisperiood. Kampaania tulemusena oli peaaegu ulmeliselt head:

  • reaalselt tehti üle 12000 proovitellimuse 9300 erineva kliendi poolt (osad tellisid mõlemad ajakirjad).
    kampaanialehte külastas ligi 25000 inimest. Kampaanialehe konversioonimäär oli 47%, mis on erakordselt kõrge tulemus.
  • 93% kampaanialehe külastajatest polnud aasta jooksul kummagi ajakirja lehel käinud või varasemates kampaaniates osalenud. Seega leidsime kampaaniasõnumiga üles täpselt need inimesed, keda otsisime.
  • Proovitellimustest konverteerus 30% hiljem telemarketingi tulemusena pikaajalisteks tellijateks. Kampaania ROI oli 774%. Iga kampaaniasse investeeritud euro tõi tagasi 8,7 €. Ja seda ainuüksi esimese aasta tellimustelt. Kogemuse põhjal jätkab 2/3 saadud pikaajalistest tellijatest veel tellimist ka teisel aastal.
  • Genereerisime üle 80 000 € tulu.

Vaata Imeliste ajakirjade proovikampaania maandumislehte.

Aasta parim korporatiivne veebileht – Partnerkaardi veeb ja iseteenindus

Tegijad: Anti Ainsar, Katrina Toompere, Epp-Kristiina Keerov, Riina Libe, Liia-Loviise Paas, Klemens Arro.

Kaubamaja kontsern soovis anda enam kui 600 tuhandele Partnerkaardi omanikule suurema kontroll lojaalsusprogrammi kasutamise üle: veeb on lihtsaim viis püsida kursis Partnerkaardi üldiste ja personaalsete pakkumistega. Partnerkaardi veeb keskendub erinevatele Kaubamaja kontserni jaekaupluste pakkumistele.

Iseteenindus annab aga Partnerkaardi omanikule tervikliku ülevaate tehtud ostudest ning boonuspunktideks.

Iseteeninduses on kasutusel unikaalne e-tšekk – see on võrdsustatud tavatšekiga ning kehtib toodete garantiidokumendina. Iga Partnerkaardiga tehtud ost on iseteeninduses kättesaadav e-tšekina, kaasa arvatud kõik kaubaartiklid tšekkidel.

  • Partnerkaardi e-tšekki kasutatakse täna iganädalaselt garantiiolukordade lahendamiseks.
  • Iseteeninduses on kättesaadav juba üle 20 miljoni e-tšeki.
  • Hea optimeerimise tulemusena on veebilehe põrkemäär madala – vaid 13%.
  • Keskmine sisulehtede läbivaatamise arv on 7,5 lehte külastuse kohta ja külastuse pikkus Partnerkaardi veebis umbes 3 minutit.

Külasta Partnerkaardi kodulehte.

Aasta parim sotsiaalmeedia kampaania- Virtual Cleaup

ADM Interactive ja Age McCann koostöö

Tegijad: Ahto Aaremäe, Harry Kanistik, Raimo Matvere, Siim Saarik

Lõime Let’s Do It! World Cleanup liikumise tegevuse ja koristusaktsioonide tutvustamiseks Facebooki rakenduse Virtual Cleanup. Rakendus koondab kokku kõik Facebooki kasutaja poolt “laigitud” Facebooki lehed ning võimaldab seeläbi kasutajal  neist lihtsa vaevaga (1 klikk lehe kohta) loobuda. Tulemuseks on iga kasutaja jaoks puhtam ja reklaamivabam Facebooki uudisvoog.

Rakendus on rahvusvaheline (oleme tõlkinud selle juba 8 keelde) ning kasutajaskond laieneb pidevalt. Juba ainuüksi esimese nädalaga tegid kasutajad Facebookis üle 60 000 tuhande koristuste Virtual Cleanup rakendusega. Let’s Do It! World liikumise enda Facebooki fännileht on kampaania algusest saanud hoopis 1300 fänni juurde.

Proovi Virtual Cleanup rakendust!

Aasta parim online-reklaam – Scoutspataljoni värbamiskampaania “Kutse valitute sekka”

ADM Interactive, Mediabrands Digital ja Creatumi koostöö

Scoutspataljoni uute sõdurite värbamiseks viisime läbi integreeritud kampaania, mille fookus oli veebireklaamil. Erinevalt varasematest oli seekordne värbamiskampaania üles ehitatud väärtustele, salapärale ja uudsusele. Online-reklaamina kasutasime animeeritud bännereid, kus Scoutspataljoni võitleja ilmumine oleks sama üllatuslik kui lahingus ja tema märkide keel oleks arusaadav vaid väljavalitutele.

Bännerreklaam oli paigutatud standardpindadele, mis aga “väljus bänneri piiridest”. Bännerid saavutasid rekordilisi tulemusi nii Clickiti reklaamivõrgustikus (CTR üle 10%) kui ka suurtes online-portaalides ning kampaania kaudu leitud meestest moodustati reaalselt uus 30-meheline Scoutspataljoni rühm.

Vaata Scoutspataljoni kampaania maandumislehte

Vaata kampaania bännerit

Tordisöömise aeg

Me soovime väga tänada meie kliente ja koostööpartnereid, kes panid ja panevad meid pingutama, looma, testima ja parandama, et saavutada parimaid tulemusi. Aitäh teile! Tegime võitude tähistamiseks kõik koos suud magusaks.

Esitage meile veel põnevaid proovikivisid, mille kallal pead murda :)

Twitter LinkedIn Facebook Digg Delicious Google Bookmarks Technorati Favorites : Jaga teistega