Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Imagine blog - Aga räägiks õige ulmelistest numbritest

Lisa oma blogi
times-square-biggest-billboard-hed-2014“On olemas statistika, mis väidab, et keskmine heaoluühiskonna inimene, kui ta umbes 80-aastaselt sureb, on ta oma elust vaadanud televiisorit umbes 13 aastat ja sellest 13 aastast tervenisti kolm aastat ainult reklaame. Võrreldes kõikide teiste tegevustega, on see sama inimene näiteks seksuaalseid tegevusi harrastanud 40 ööpäeva. Nagu näeme, vahe on täitsa olemas,” kõlas väide ühes järelkuulatud Ööülikooli saates, mis pani mind seda blogipostitust kirjutama. Sellest väitest ja oma prioriteetidest võib igaüks omad järeldused teha ja mul pole plaaniski kellegi elu- või muus toas toimuvat lahkama hakata, kuid minu jaoks tõestas see väide taas, et numbrid – juhul, kui neid ise... View Article