Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Best Marketing - Cannes Lionsil puhuvad tänavu värsked tuuled, kuumadeks teemadeks on FUTURISM (a...

Lisa oma blogi
Cannes Lionsil puhuvad tänavu värsked tuuled, kuumadeks teemadeks on FUTURISM (agentuuride ärimudeli tuleviku ennustamine) ja FEMINISM (naised loovtiimides rohkem esile). Jaapani agentuuri Hakuhodo juhid rääkisid, et aastal 2024 töötavad loovagentuurid united ventures põhimõttel, agentuuridesse on koondunud väga erinevad oskused ja teave, agentuuride tegevusvaldkonnad laienevad. Näiteks Hakuhodol on oma raamatupood, kus nad pakuvad ka õlut. "Inimesed ostavad õlut juues rohkem raamatuid," rääkis Hakuhodo loovjuht Kentaro Kimura. Hea ärimudel absoluutselt kõige jaoks! Natuke shvipsis klient ostab paremini! :) Aga miks 80% reklaamieelarvetest täna tuulde lendab, sellest räägiti SheSays seminaril. Nimelt tehakse 80% ostuotsustest täna naiste poolt, aga 90% naistest tunneb, et reklaamijad ei mõista neid. Vaid 3% loovjuhtidest on naised. Näete seost, jah? Vaja on rohkem nais-loovjuhte, kes oleks empaatilised ja mõistaks oma sihtrühma! Cannes'i zhüriides on tänavu 30% naised (eelmisel aastal oli 20%), eesmärgiks on võrdne esindatus ehk 50%. Üleskutse naistele: ärge olge tagasihoidlikud! Olge rohkem esil. Ärge keelduge konverentside esinemiskutsetest ega pakkumistest osaleda zhüriide töödes, sest SEE ON TEIE VÕIMALUS!