Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Mediacom - DELFI ERIAUHIND SWEDBANKI PROTOTRONI KAMPAANIA EEST! MediaCom pälvis äsja toimu...

Lisa oma blogi
DELFI ERIAUHIND SWEDBANKI PROTOTRONI KAMPAANIA EEST!

MediaCom pälvis äsja toimunud Meediategu’2014 raames Swedbank Prototroni kampaania eest Delfi eriauhinna. Delfi meeskonna sõnul oli Prototroni kampaania igati esiletoomist väärt, kuna näitas selgelt, et meediaagentuuri funktsioon ei ole lihtsalt tagada tugevat nähtavust kampaaniasõnumile, vaid leida sihtrühma omapäraga arvestatavat kanalite kombinatsiooni ning optimaalset kontaktiivsust, mis väljendus ka meediainvesteeringute efektiivsuses.

Prototroni 2014. aasta sügiskampaaniale oli püstitatud eesmärk koguda 100 ideed, mis oli eelnevate perioodidega võrreldes kindlasti ambitsioonikam siht. Sihtrühm, kelleni pidime oma sõnumiga jõudma, oli kirjeldatav pigem selle huvide, huvitatuse, ettevõtlikkuse ja kaasaegsuse karakteristikute järgi.

Kampaania õigest sihtimisest ja kuluefektiivsusest kõnelevad kõige paremini reaalsed tulemused. Kõrge 100 idee eesmärk sai ületatud kahekordselt, tähtajaks laekus 201 väga hea potentsiaaliga ideed, mis võrreldes eelnevate aastatega oli ca 4 korda rohkem. 2014. aasta meediainvesteeringud ühe esitatud idee kohta olid sel korral märkimisväärselt väiksemad kui eelneval aastal – ligi 7 korda.

Kampaania mõju suurendasid eelkõige koostoimivad meedia- ja loovstrateegia ning kliendi enda panus sihtrühma lahtimõtestamisesse. Täname kampaaniaga seotud Swedbanki, Prototroni ning Divisioni meeskondi.

Auhinda käis üle andmas Delfi turundusjuht Lauri Toomsalu.