Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

ADM Interactive - E-turunduse strateeg Epp-Kristina Keerov liitus ADM-iga

Lisa oma blogi
Meie e-turundusstrateegiotsingud on edukalt lõppenud: ADM-iga liitus Epp-Kristina Keerov.  Epp-Kristina on Eesti e-turunduse maastikul tuntud tegija, kes on viimastel aastatel ka koos ADM-iga töötanud nii kliendi kui koostööpartnerina. Nüüd on tema tööülesanneteks ADM-i klientide e-turundusstrateegiate loomine: vajaduste analüüsist kuni lahenduste väljatöötamiseni. Kris: „Et üks veebilahendus hästi toimiks, peab see õnnelikuks tegema päris mitu osapoolt. Kasutaja [...]

Meie e-turundusstrateegiotsingud on edukalt lõppenud: ADM-iga liitus Epp-Kristina Keerov.  Epp-Kristina on Eesti e-turunduse maastikul tuntud tegija, kes on viimastel aastatel ka koos ADM-iga töötanud nii kliendi kui koostööpartnerina. Nüüd on tema tööülesanneteks ADM-i klientide e-turundusstrateegiate loomine: vajaduste analüüsist kuni lahenduste väljatöötamiseni.

Kris: „Et üks veebilahendus hästi toimiks, peab see õnnelikuks tegema päris mitu osapoolt. Kasutaja peab saama, oskama ja tahtma lahendust kasutada. Veebiomanik peab saama oma edu mõõta, olgu siis raha või mõne muu talle olulise näidiku järgi. Lisades sinna komplekti ka partnerid, vahendajad, konkurendid, saame kenakese komplekti erinevatest ootustest. Strateegi töö eesmärgiks ongi üles leida need mustrid, mis aitavad meie klientidel kõige paremate tulemusteni jõuda.“

Täna osaleb Epp-Kristina Kuldmuna 2012 digizhüriis. „Ilu peab sündima patta panna! Iga lahendus muutub seksikaks niipea, kui see edukas on. Ja vastupidi, ei ole suurt vahet, kas äri kärssas kaunite turundusmaterjalide toel või neist hoolimata. Niisiis olen vist üsna praktiline hindaja.“

ADMi ja Epp-Kristiinat seob aastatepikkune koostöö: „Siinse meeskonnaga liitumine tundus asjade loomuliku jätkuna. Ühiselt oleme käinud nii laval esinemas kui vedanud seminare, juba mõnda aega olen seotud mitme ADMi kliendiprojektiga. Kunagist koostööd, kus ma ise kliendi rollis olen, jääb meenutama aga suisa üks Hõbemuna.  Pealegi ei ole ma siin esimesel ringil. Nagu üsna  suur hulk ADM-ikaid, olen ka mina sama ettevõtte leival juba varem olnud. See on tegelikult üsna kõnekas fakt, kui endised töötajad ja kliendid agentuuri tagasi tööle tahavad.“

Enne ADM-i tööleasumist on  Epp-Kristina e-turunduse erinevates valdkondades tegutsenud  ligi 15 aastat, eelmiseks töökohaks on investeerimisettevõte Neticom, mille Balkani regiooni online investeeringutega Kris tegeles. Varasem (e)turundusalane kogemus pärineb agentuurist altex marketing ning EMT turundusosakonnast.

Twitter LinkedIn Facebook Digg Delicious Google Bookmarks Technorati Favorites : Jaga teistega