Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Edicy - Edicy edasimüüja kogemus: Veebimajutus.

Lisa oma blogi
Möödunud aasta sügisel panid Edicy ja Veebimajutus seljad kokku, et kliendid saaksid kõik veebindusega seotud teenused võtta mugavalt ja lihtsalt ühest kohast. Pärast pooleaastast koostööd võime öelda, et kliendid on rahul – Edicy teenust kasutab nüüdseks mitusada uut kasutajat.

Uurimaks, kuidas on koostöö sujunud Veebimajutuse poolel, rääkisime Edicy edasimüümisest Veebimajutuse juhatuse liikme Margus Merilaiga. 

Olete üks Eesti hostinguturu liidritest ning keskendute seega domeenide pakkumisele. Kuidas siis jõudsite veebilehtede pakkumise juurde? 

Veebimajutus.ee ei ole küll Eestis turuliider, kuid tõusime käesoleva aasta alguses just teisele kohale :) 
 
Oleme juba mitmed aastad pakkunud oma klientidele kodulehe isetegemise võimalust, mis sai alguse klientide huvist lihtsa ja tasuta kodulehe vastu. 
 
Meie koostöö Edicy'ga sai aga alguses sellest, et soovisime leida seni aastaid kasutusel olnud kodulehe isetegemise tarkvarale paremat alternatiivi. Soovisime leida lahendust, mis käib ajaga kaasas ning on lihtne kasutada. 
 
Veebilehtede valmistamise teenuseid ja programme on mitmeid – Wordpress, Joomla, Squarespace ja paljud teised. Miks valisite siiski Edicy? 

Lõpliku eelistuse ja valiku teevad meie kliendid. Kõik kes tahavad Wordpressi, saavad selle endale paigaldada sama lihtsalt (kõigest mõne klikiga) nagu ka Edicy. 
 
Suures plaanis jagunevad meie Wordpressi ja Edicy kasutajad kahte leeri: IT-teadlikumad, kes soovivad rohkem nö “kättpidi sees olla”, valivad Wordpressi;  kes soovivad aga väiksemate pingutustega heale tulemusele jõuda, valivad Edicy. 

Kuidas toimus teenuse integreerimine? Mis sammud ja lahendused sealjuures kõige keerulisemaks osutusid? 

Integreerimine üle API ei valmistanud meile probleeme ning midagi otseselt keeruliseks ei osutunud. Küll tuli teha aga ka oma soovides järelandmisi, mis on valmistarkvara integreerimise puhul igati loogiline. 
 
Edicy logo ja bränding on kasutajatele näha, kuid paljud edasimüüjad sooviksid neid mitte kasutada. Kas see ei olnud teie jaoks oluline või on Edicy bränding teile hoopis kasulik? 

Teiste edasimüüjate kohta ma ei oska öelda, kuid meie ei proovi Edicy nime kuidagi varjata ning pigem on see ikka meile kasuks tulnud. Kõike ei pea ise tegema ning hea koostöö aitab meid kõiki veel parema teenuse pakkumiseni. 
 
Kui palju aega ja jõudu kulub teil igapäevaselt sellise teenuse pakkumisele? 

Kõik on meie puhul täisautomaatne. Klientidele pakutav Tee-ise-veeb terviklahendus, mis sisaldab Edicy teenust, majutust ja e-posti täisteenust, ei nõua meilt rohkem, kui muud veebimajutusteenused. 
 
Kas tänane olukord ja valitud teenus vastavad ootustele ja eemärkidele? 

Oleme tehtud valikuga igati rahul. Kindlasti saaksime mõlemalt poolt koostööd veelgi tõhustada ja kindlasti seda ka lähitulevikus teeme :) 
 
Olete Edicy teenust pakkunud üle poole aasta. Kas soovitaksite seda ka teistele? Mida peaks üks hea edasimüüja silmas pidama? 

Kui on soov oma klientidele või partneritele lihtsat alternatiivi pakkuda, siis on Edicy igatahes hea valik. Kuigi Edicy kasutajad saavad teenust ka üle API kasutada, siis hostingufirmad peaksid arvestama, et teenus ise ei ole open-source lahendusega ehk teatud aspektide puhul tuleb ka endal olla paindlikum.