Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

ADM Interactive - Eelmise aasta 10 parimat digikampaaniat (BestMarketing)

Lisa oma blogi
2012 aasta parimad digitaalse turunduse kampaaniad - internet, sotsiaalmeedia, sisuturundus.

Bizcommunity avaldas BestMarketingi poolt kokku pandud nägemuse 2012 aasta parimatest digikampaaniatest üle maailma. Lisaks võtab Hando Sinisalu artiklis kokku ka võidukampaaniate ühisjooned. Aga väike refereering ka ADMi blogisse:

  • Läbipaistev ja aus suhtlemine
  • Sotsiaalmeedia- ja uudisväärtuslik
  • Maailma parandav

Täpsemalt tasub lugeda artiklist.

1. Dumb Ways To Die – 19 auhinda (2 Asia-Pacific AdFest, 6 Cyber Cannes, 2 Clio Awards, 3 Webby Awards, 2 D&Ad, 3 AME Awards, 1 New York Festivals)

  • Klient: Metro Trains
  • Agentuur: McCann Melbourne
  • Riik: Australia
  • Tutvu kampaaniaga: Dumb Ways to Die

See kampaania lõi toona ka meie kontoris kõvasid laineid :)

Click here to view the embedded video.


2. Clouds Over Cuba – 7 auhinda(2 Webby, 3 Cannes, 1 Andy, 1 One Show Interactive)

  • Klient: The JFK Presidential Library & Museum
  • Agentuur: The Martin Agency Richmond
  • Riik: USA
  • Tutvu kampaaniaga: Clouds Over Cuba

3. Bodyform: The Truth – 6 auhinda (1 Cyber Lions, 4 Revolution Awards, 1 The Digitals)

  • Klient: SCA (Bodyform)
  • Agentuurid: Rubber Republic, Carat
  • Riik: UK
  • Tutvu kampaaniaga: Bodyform: The Truth

4. Hashtag Killer – 5 auhinda(3 Webby, 1 Andy, 1 New York Festivals)

  1. Klient: Water Is Life
  2. Agentuur: DDB New York
  3. Riik: USA
  4. Tutvu kampaaniaga: Hashtag Killer

5. Beauty Inside (Toshiba+Intel) – 5 auhinda (3 Cannes, 1 Clio, 1 Webby)

6. Driving Dogs – 5 auhinda (3 Axis Awards, 1 Clio, 1 New York Festivals)

  • Klient : Auckland Society for the Prevention of Cruelty to Animals / New Zealand
  • Agentuur: Draftfcb
  • Riik: Uus-Meremaa
  • Tutvu kampaaniaga: Driving Dogs

7. Coca Cola: Million Reasons to Believe in Thailand – 5 auhinda (3 Festival of Media Asia Awards, 1 Cannes, 1 Marketing Events Awards)

8. Oreo Daily Twist – 5 auhinda (1 Clio, 1 Cannes, 1 Effie NA, 1 Andy, 1 Facebook Studio Award)

  • Klient: Mondelez International (Kraft Foods)
  • Agentuur: Draftfcb. 360i
  • Riik: USA
  • Tutvu kampaaniaga: Oreo Daily Twist

9. Our food. Your questions. – 4 auhinda (1 Cannes, 3 Webby)

10. You’re Not You When You’re Hungry, Snickers UK – 4 auhinda (1 Golden Award of Montreux, 2 New York Festivals, 1 D&Ad)

Lisainfoks: