Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Mediacom - EESTI EKSPRESS, NIPIRAAMAT JA NAISTELEHT LÄBISID UUENDUSKUURI Hiljuti on mitmed...

Lisa oma blogi
EESTI EKSPRESS, NIPIRAAMAT JA NAISTELEHT LÄBISID UUENDUSKUURI

Hiljuti on mitmed tuntud Eesti väljaanded olulisi uuendusi läbinud ning MediaCom soovib ka teid toimunud muudatustega kursis hoida.

UUES KUUES EESTI EKSPRESS NÜÜD IGAL KOLMAPÄEVAL

Eesti Ekspress hakkab alates tänasest ilmuma igal kolmapäeval, mis pakub nüüdsest vähem konkurentsi Maalehele ja LP-le. Lisaks on uuenenud lehe kujundus ja muutus lehetoimetuse protsess, mis võimaldab paremat sisu pakkuda. Täienesid ka kirjutajate read – tööd alustab Mikk Salu ja tagasi tervitatakse Sulev Vedlerit, samuti liitub uusi kolumniste.

NIPIRAAMAT NÜÜD MAHUKAM JA MÄNGULISEM

Aprillikuuga on Nipiraamat saanud nii uuenenud sisu kui ka õhulisema välimuse – nüüd suuremas formaadis naisteajakiri on ka peaaegu kaks korda mahukam. Sisuliselt lähenetakse teemadele veidi teise nurga alt ja lisatud on mitmeid olulisi teemavaldkondi, nagu lapsed, tervis jm.

UUENENUD NAISTELEHT HAKKAB ILMUMA NELJAPÄEVITI

Alates märtsist ilmub Eesti üks populaarsemaid naisteajakirju Naisteleht neljapäeviti. Samuti on uuendatud Naistelehe sisu ja struktuuri ning alates märtsist ilmub Naisteleht kvaliteetsemal paberil.

TÄHTAJAD LIIKUSID ETTEPOOLE

Reklaamiklientide jaoks on peamine muutus see, et ka kujunduse ja materjalide tähtajad nihkusid veidi ettepoole, mida tuleb meediaplaneerimisel silmas pidada. Presshouse kirjastuse ajakirjad (Naisteleht, Nipiraamat jne) on nüüd kõik ühtses formaadis, mis võimaldab kuvada reklaame suuremal pinnal ja kasutada samu kujundusi paralleelselt erinevates Presshouse ajakirjades.