Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

BalticMediaNews - Eesti meediareklaamituru 9 kuu käive oli ligi 59 miljonit eurot

Lisa oma blogi
TNS Emori andmetel oli meediareklaamituru käive tänavu kolmandas kvartalis 18,12 miljonit eurot, kasvades sellesügiseste valimiste toel aastatagusega võrreldes 10,4% võrra. Esimese üheksa kuu lõikes kasvas reklaamikäive 4,4%, ulatudes 59,03 miljoni euroni „Kolmanda kvartali suuremad võitjad olid loomulikult need meediatüübid, kuhu … Jätka lugemist

TNS Emori andmetel oli meediareklaamituru käive tänavu kolmandas kvartalis 18,12 miljonit eurot, kasvades sellesügiseste valimiste toel aastatagusega võrreldes 10,4% võrra. Esimese üheksa kuu lõikes kasvas reklaamikäive 4,4%, ulatudes 59,03 miljoni euroni

„Kolmanda kvartali suuremad võitjad olid loomulikult need meediatüübid, kuhu valimisreklaami raha jõudis juba septembrikuus – näiteks välimeedia, kus vahetult enne valimisi reklaami teha ei tohigi,“ ütles TNS Emori ärisuuna juht Külli Esko. „Samas jäi aga suurem osa valimiste telereklaami pigem oktoobrikuusse ja see mõjutab oluliselt ka neljanda kvartali kogukäibeid.“

Meediatüüpidest oli Külli Esko sõnul kolmandas kvartalis suurimas kasvutrendis välimeedia (31,4%), otsepost (20,7%), ajakirjad (20%) ja telereklaam (16,1%). Turu kasvuga samas tempos või aeglasemalt suurenesid käibed ka interneti- (10,3%) ja raadioturul (2,4%). Üsna ootuspäraselt jätkus aga ajalehtede väike langustrend (-6,1%).

10 suuremat meediareklaamijat Eestis 2013. aasta esimese 9 kuu jooksul

  1. SELVER
  2. ELISA EESTI
  3. EMT
  4. TELE2 EESTI
  5. SAKU ÕLLETEHAS
  6. PLACET GROUP
  7. PROCTER&GAMBLE
  8. RIMI BALTIC
  9. TALLINK GRUPP
  10. ETK

Loe edasi siit: TNS Emor