Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Kontuur - Esimesed Kuldlõvid on jagatud. Direct marketingi kategoorias sai peavõidu austra...

Lisa oma blogi
Esimesed Kuldlõvid on jagatud. Direct marketingi kategoorias sai peavõidu austraaliaste „Dumb ways to die“. Metroo-ohutust kommunikeeriv klipp läks viralina ülihästi liikvele ja on vaadatavuselt kolmas klipp maailmas (ja endiselt tõusujoones), raadiojaamad mängivad klipi muusikat tasuta ja õpilased esitavad laulu koolide isetegevuskavades. Žüriile läks klipp sama hästi kui peale inimestele ja väidetavalt oli kampaaniast ka kasu ning austraallased enam metroodes ei sure. Loodetavasti ka mitte teistel totakatel viisidel ;)


Dumb Ways to Die
Get the new free iPhone / iPad game! Now the lives of those adorably dumb characters are in your hands: https://itunes.apple.com/app/dumb-ways-to-die/id63993...