Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Robot Meedia - Euromonitori andmeil on raadiokuulajate arv kahanenud ca 30 aastaste kuulajate h...

Lisa oma blogi
Euromonitori andmeil on raadiokuulajate arv kahanenud ca 30 aastaste kuulajate hulgas kolmandiku võrra, kuid huvitaval kombel on reklaamitulu vähenenud vaid protsendi võrra. On ka turge, kus kuulajate arv on kasvanud, kuid need on pigem suured arenevad turud nagu India, Tšiili.

Arenenud turgudel on olnud langus märkimisväärne, sest seal on tarbijatel rohkem alternatiive mobiiltelefonide, arvutite või muu elektrooniliste seadmete näol.

Samas arvatakse siiski, et raadiot jätkub veel kauaks. Reklaamikasvu nähakse eelkõige langeva printreklaami arvelt, kuid eduteguriks on uue tehnoloogiaga kaasaminek kasutades ära raadio meelelahutuslikkust, digitaalseid ekraane ja täpsemaid võimalusi kuulajate analüüsimiseks.


Is Radio Dead? - Analyst Insight from Euromonitor International
blog.euromonitor.com
Based on ownership statistics, radio is a declining medium. Radio possession rates dropped by a significant percentage between 2009-2014, and listening rates dropped by a third over the same period. Still, global radio ad spend has remained stable. Listen to the podcast for complete insights.