Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Mediacom - HIPSTERID SAID KAANTE VAHELE Slacker on uus moe- ja elustiili leht, mis levib T...

Lisa oma blogi
HIPSTERID SAID KAANTE VAHELE

Slacker on uus moe- ja elustiili leht, mis levib Tallinnas, Tartus ja vähesel määral ka mujal Eestis. Imagoloogiliselt on Slacker suurepärane reklaamipaigutus moe- ja elustiili-brändidele (nt alkoholibrändid) – selle 3000 eksemplari levivad tasuta populaarsetes kohvikutes, baarides, sõltumatutes kauplustes, ülikoolides ja festivalidel. „Uus Slacker ilmub septembri esimesel nädalal ja ootab enda kaante vahele ilusat reklaami,“ räägib meile Slackeri eestvedaja Anne Vetik.

LEHE SÜNNILUGU

Anne sõnul oli Slackeri sündimine üsna hektiline protsess, aga samas tunneb, et see segadus oli vajalik: „Kõik hea sünnib kaosest,“ iseloomustab ta lehe sünnilugu. Lehetegijatel oli olemas kindel ettekujutus sellest, milline see kanal olema peaks – irooniline, pingevaba ja värske, mida ise viitsiks ja sooviks lugeda.

„Paberkandjal väljaanne meile endale, mis pakuks 45-60 minutit meeldivat ajaviidet ega võtaks ennast liiga tõsiselt, samas ei oleks ka pealiskaudne,“ kirjeldab Anne. Kuna sellist ajalehte Eestis ei leidunud, siis võeti kätte ja tehti ajaleht ise. Esialgne tagasiside on olnud positiivne ning väljendanud seda, et Slackerit on oodatud.

KES ON REFORMIJA JA TRENDSETTER?

Slackeri potentsiaalne ning reaalne lugeja on iga inimene, kes peab lugu huvitavast ja intelligentsest meelelahutusest, moest ja stiilist, elu varjukülgedest ja irooniast. Stereotüüpe kasutades võib seda sihtgruppi nimetada hipsteriteks või täpsemalt – reformijateks ja trendsetteriteks. Need inimesed algatavad trende, on laia silmaringiga, hindavad kvaliteetset visuaali ja teksti ning sellega mõjutavad ka teiste tarbimiskäitumist. Neid ühendab janu uue järele.

LINCKLATER INSPIREERIB

Ajalehe omapärane nimi Slacker (eesti keeles logard) sündis alles siis, kui suur osa esimese numbri materjalist oli juba koos - inspireeritud samanimelisest Richard Lincklateri filmist, mida lehetegijad soovitavad kindlasti vaadata.

Logard seostub ajalehe filosoofiaga mitte võtta asju liiga tõsiselt ja leida aega enda jaoks. „Ära muretse pisiasjade pärast, naudi elu ja tee seda elegantselt,“ on Slackeri kontseptsioon. Slacker aitab sellele omalt poolt kaasa, tuues lugejani huvitavaid inimesi, põnevaid kohti ning tegevusi ja ilusaid esemeid, mis soosivad edukat ning produktiivset logardlust.

SLACKER JÄÄB SEKSIKAKS

Anne sõnul on ambitsioon jõuda päris kaugele, kuid ei taha igaks juhuks teha suuri sõnu enne tegusid. Praegu on Slackeri tulevikuplaanides ilmuda iga kahe kuu tagant, kasvatada vajadusel tiraaži ja olla püsivalt täiega seksikas väljaanne.

Kui oled huvitatud reklaamist Slackeris või soovid täpsemat infot, võta ühendust MediaComi trükimeedia spetsialisti Kätliniga - katlin.kerem@mediacom.ee.