Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Advinci - Kas tekstreklaam piltides on internetiturunduse tulevik?

Lisa oma blogi
Paljude arvates bännerreklaamid ei tööta. Reklaamipimeduse tõttu on sellel arvamusel tõepõhi all. Kuid täna leidsin ühe lahenduse, mis võib seda probleemi vältida. Reklaamipimedus tuleneb inimese võimest ignoreerida talle mittehuvitavat ning keskenduda huvipakkuvale. Selle võime abil ignoreerivad inimesed enamikke reklaambännereid veebilehtedel. See on ka põhjus miks bännerite klikitavus on kordi madalam kui tekstreklaamidel nagu Adsense või [...]

Paljude arvates bännerreklaamid ei tööta. Reklaamipimeduse tõttu on sellel arvamusel tõepõhi all. Kuid täna leidsin ühe lahenduse, mis võib seda probleemi vältida.

Reklaamipimedus tuleneb inimese võimest ignoreerida talle mittehuvitavat ning keskenduda huvipakkuvale. Selle võime abil ignoreerivad inimesed enamikke reklaambännereid veebilehtedel.

See on ka põhjus miks bännerite klikitavus on kordi madalam kui tekstreklaamidel nagu Adsense või TextAds, sest viimased meenutavad rohkem veebilehe sisu kui reklaami.

Internetireklaami revolutsioon?

Tekstreklaam piltidelTäna sain Hola.ee Andruselt lingi huvitavale internetireklaami võrgustikule.

Hetkel betas olev Picadmedia pakub võimalust lisada piltidele tekstreklaame. Demo siin.

Internetiturundajatele peaks selle juures meeldima, et:

  1. Pildid on veebilehe silmatorkavaimad elemendid, mistõttu need saavad alati tähelepanu.
  2. Näidatakse piltidega relevantset reklaami, mistõttu näevad reklaame vaid teemast huvitatud inimesed.

Veebilehtede omanikud saavad juba praegu liituda selle reklaamivõrgustikuga, kuid arvatavasti on see avatud vaid inglise keelsetele saitidele.

PS. Hetkel tundub, et reklaamide sihitus pole eriti tasemel, kuid see on arvatavasti reklaamijate vähesuse tõttu. Kui rohkem reklaamijaid tekib on ka reklaamid relevantsemad.