Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Age Blog - KINNITA TURVAVÖÖ TAGAISTMEL. ALATI!

Lisa oma blogi
Kampaania märk kujutab endast ohu märki, mis on edasiarendus invaliidi sõidukit tähistavast ohutust liiklusmärgist. Ratastooli rattale on lahtise Loe edasi

Kampaania märk kujutab endast ohu märki, mis on edasiarendus invaliidi sõidukit tähistavast ohutust liiklusmärgist. Ratastooli rattale on lahtise turvavöö näol antud uus ja liiklejaid hoiatav tähendus. Mõistetav ilma sõnadeta nii eesti- kui venekeelsele sihtgrupile.

Eesmärk:
Tõsta auto tagaistmel reisijate seas turvavöö kinnitamise harjumus uuele tasemele.

Elluviimine:
Kampaania teostati enamustes massimeedia kanalites. Kampaania selgroo moodustasid massiivne TV ja välimeediakampaania, mis rajanesid kampaania otstarbeks loodud liiklejaid hoiataval ohu märgil.

Tagajärg:
Kui 2010 näitas kampaania järeluuring et tagaistmel kinnitab turvavöö 7 inimest 10-st, siis 2011 kampaania järeluuring näitas, et nüüd kinnitab tagaistmel turvavöö 8 inimest 10-st. Kasv võrreldes eelmise aastaca 12%.

Kuula raadioklippi: Kinnita turvavöö tagaistmel. Alati!