Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

VideoFilm (Head Hetked OÜ) - Kuidas sotsiaalmeedia heli tappis

Lisa oma blogi

Oleme viimase poolteise aasta jooksul väga palju tööd teinud sotsiaalmeediasse – Facebook, Instagramm, LinkedIn. Erinevad uuringud nende kanalite videotarbimiste harjumuste kohta kinnitavad üht kurba fakti – 90% vaatajaid vaatavad pilti ilma helita. Mida see number tähendab videoproduktsiooni ja videoturunduse strateegias? Video, mille keskseks sõnumi edastajaks on heli, ei tööta enam. Heli on hea ja vajalik...

The post Kuidas sotsiaalmeedia heli tappis appeared first on VIDEOFILM.

Oleme viimase poolteise aasta jooksul väga palju tööd teinud sotsiaalmeediasse – Facebook, Instagramm, LinkedIn. Erinevad uuringud nende kanalite videotarbimiste harjumuste kohta kinnitavad üht kurba fakti – 90% vaatajaid vaatavad pilti ilma helita.

Mida see number tähendab videoproduktsiooni ja videoturunduse strateegias?

  • Video, mille keskseks sõnumi edastajaks on heli, ei tööta enam. Heli on hea ja vajalik aga tark mõte on seda dubleerida subtiitrite või ekraanigraafikaga.
  • Video tõlkimine on muutunud lihtsamaks. Kui sõnumi kandjaks on pilt, mitte audio, saab erinevaid keeleversioone toota graafika muutmisega, mis käib kiiresti.
  • Stsenaarium peab muutuma pildikesksemaks, kogu sõnumit peab olema võimalik haarata “tummfilmina”

The post Kuidas sotsiaalmeedia heli tappis appeared first on VIDEOFILM.