Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Advinci - Külastuste kellaajad Google Analytics’is

Lisa oma blogi
Erinevates ajatsoonides, erinevatel päevadel ja erinevate valdkondade puhul on ka erinevad kodulehtede külastuste tippajad. Teades neid aegu võib kodulehe omanik ajastada oma tegevusi sellele vastavalt ja näiteks avaldada uusi artikleid just enne sellist külastatavuse tippaega. Kui avaldada artikkel õigel ajal on võimalus meelitada oma kodulehele suuremat külastajate hulka. Eriti kui teie RSS voog on lisatud [...]

Erinevates ajatsoonides, erinevatel päevadel ja erinevate valdkondade puhul on ka erinevad kodulehtede külastuste tippajad. Teades neid aegu võib kodulehe omanik ajastada oma tegevusi sellele vastavalt ja näiteks avaldada uusi artikleid just enne sellist külastatavuse tippaega.

Kui avaldada artikkel õigel ajal on võimalus meelitada oma kodulehele suuremat külastajate hulka. Eriti kui teie RSS voog on lisatud mõnele saidile nagu blog.tr.ee või internetiturundus.blogi.ee.

Hetkel ei ole Google Analytics’is vaikimisi valikut külastuste kellaaegade vaatamiseks, kuid kasutades uut funktsiooni Custom Reporting võib sellise valiku ise luua vaid ühe minutiga.

Custom raporti valmistamine:

  1. Vali vasakult “Custom Reporting” seejärel kliki paremal üleval “Create a new custom report”.
  2. Metrics, Site usage alt haara “Visits”, külastuste arvu ja “Page views” lehe vaatamiste arvu jaoks ning vea need “metric” kasti.
  3. Dimensions, Visitors alt vea “Hour of the day” dimensions kasti.
  4. Pane oma raportile nimi, vajuta “Create report” ja valmis.

Vaata videot siit: