Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Mediacom - MEDIACOMI DIGIREAD TÄIENEVAD! TOOMAS LEIS – tervitame oma meeskonnas uut digita...

Lisa oma blogi
MEDIACOMI DIGIREAD TÄIENEVAD!

TOOMAS LEIS – tervitame oma meeskonnas uut digitaalmeedia planeerijat, kes tutvustab lähemalt ennast ja oma tegemisi ka teile.

Tegemised enne MediaComi
-------------------------------------------------------------
Pärit olen Võrust ning kõrghariduse omandasin Tallinna Tehnikaülikoolis telekommunikatsiooni erialal. Pikaaegse kogemuse reklaamivaldkonnas sain Õhtulehest, kus tegelesin print-ja veebireklaamide toimetamisega. Meediamaailma kõrval on mind kogu elu paelunud muusika, täpsemalt helilooming ja pillimäng. Loomingulisust läheb aeg-ajalt vaja ka meediaplaneerimisel, siis kui numbrid enam ei aita.

Mina ja MediaCom
--------------------------------------------------------------
Esimene kokkupuude MediaComiga toimus 2013. aasta kevadel. Siis mõtlesin: „Milline lahe koht, kus töötada,“ – kaasaegne kontor, positiivsed inimesed ja palju arenguvõimalusi. Sel hetkel jäi see mõte sinnapaika, aga läks nii, et MediaCom otsis mõned kuud hiljem digitaalmeedia planeerijat. Olles digivaldkonnaga kanalis kokku puutunud ja tundes ennast sellel alal nö kodus, otsustasin kandideerida ning osutusin väljavalituks. Nüüdseks olen jõudnud veendumusele, et digitaalmeedia on see ala, kus tahan edasi liikuda, avastada uusi tehnilisi võimalusi ning lahendusi ja veelgi rohkem süvitsi minna. Meediakanalis töötades tekkis mul tihti küsimusi – miks on kampaaniad planeeritud just nii ja mitte teisiti? Nüüd on mul võimalus näha kampaaniate planeerimise "suurt pilti" ja köögipoolt ning olen saanud paljudele küsimustele vastused. MediaComis on piisavalt väljakutseid, paras annus numbreid, loogikat ja loomingulisust ning mis kõige tähtsam – MediaComis on tugev kompetents.

Digimeedia arengutest
--------------------------------------------------------------
Ei ole ilmselt uudis, et digimeedia on meediatüüpidest üks kiiremini arenevaid ja võimalusterohkemaid valdkondi. See teeb meediaplaneerimise ühest küljest põnevamaks, teisest küljest järjest keerukamaks. Kampaaniaga silma jäämiseks ja efektiivsuse saavutamiseks ei piisa sageli enam standardlahendustest - trend on järjest rohkem kasutada spetsiaalseid strateegiaid, erilahendusi või uusi tehnilisi meetodeid, mis annaksid selge konkurentsieelise. Järjest olulisemaks on muutunud kampaaniate analüüs ja mõõtmine, mis võimaldab kampaaniaid operatiivselt ohjes hoida, teha järeldusi kampaania tulemustest ja saada sisendit uutele planeeringutele.

Mõttesädemeid...
--------------------------------------------------------------
Unistused saavad teoks, kui teed unistuste suunas ise esimese sammu.