Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Mediacom - MEDIACOMI MEESKONNAS ASUS TÖÖLE UUS PROJEKTIJUHT Meie särasilmsete projektijuht...

Lisa oma blogi
MEDIACOMI MEESKONNAS ASUS TÖÖLE UUS PROJEKTIJUHT

Meie särasilmsete projektijuhtide ridadesse on lisandunud HELEN VESTER – loe lähemalt Helenist ning tema tegemistest MediaComis ja projektijuhi rollis.

Tegemised enne MediaComi
-------------------------------------------------------------
Olen sündinud ja kasvanud Tallinnas. Õppisin TTÜ Kõrgemas Majanduskoolis ärijuhtimist. Paralleelselt õpingutega töötasin turu-uuringute firmas „Profindex“. Enne MediaComiga liitumist oli minu pikaajaliseks töökohaks meediaagentuur OMD. Seal alustasin sekretärina, liikusin edasi finantsi ja numbrite maailma ning seejärel leidsin uue väljundi projektijuhina.

Minu peres on sirgumas kaks tütart. Päev-päevalt tõden fakti, et nad on kaks väga vahvat isiksust, kellega on mõnus arutada muuhulgas ka Maailma Kõige Tähtsamate asjade üle.

Mina ja MediaCom
--------------------------------------------------------------
Olles töötanud meediaagentuuris erinevatel ametikohtadel üle kümne aasta, olen ma nö viimaks „jõudnud koju“. Ma armastan oma tööd ja mul on hea meel, et saan seda teha just MediaComis. Tunnetan ja naudin siinset professionaalset ja eesmärgile pühendunud atmosfääri - siin on team, kellele saab kindel olla ja keda võib usaldada.

Reklaami- ja meediavaldkond on mind alati paelunud, sest kogu aeg on midagi põnevat teoksil ja iga päev toob midagi uut. Meediaagentuuri projektijuht peab olema kursis kõikide turul toimuvate uuenduste ja trendidega ning leidma nende seast kliendile sobivaimad lahendused. Meediaagentuur ja projektijuht sealhulgas seob erinevad meediavaldkonnad üheks tervikuks, mis aitab kampaaniate planeerimisel üldpilti paremini hoomata.

Projektijuhi rollist
--------------------------------------------------------------

Võtmesõnaks on partnerlus. Projektijuht meediaagentuuris peaks olema kui kliendi meeskonna liige ja seisma eelkõige kliendi heaolu eest, andes endast parima, et klient saaks kvaliteetselt, tulemuslikult ja probleemivabalt teenindatud. Et oleks põhjust koos kliendiga hea tulemuse üle rõõmu tunda.

Mõttesädemeid...
--------------------------------------------------------------
Rohkem sallivust ja rõõmu elust enesest.