Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Mediacom - MEDIACOMI TELE JA RAADIO OSAKOND SAI LISA! Meie meediaplaneerijate read on taas...

Lisa oma blogi
MEDIACOMI TELE JA RAADIO OSAKOND SAI LISA!

Meie meediaplaneerijate read on taas täienenud ja värsket energiat on toonud meile HANNO VAINOLA, kes planeerib tele- ja raadiokampaaniaid. Loe, kust Hanno on tulnud ja mida ta MediaComis teeb.

Tegemised enne MediaComi
-------------------------------------------------------------

Olen sündinud, kasvanud ning elan siiani Tallinnas, Nõmmel. Põhi- ja keskhariduse omandasin Pääsküla Gümnaasiumis. Seejärel asusin õppima Tallinna Tehnikaülikooli, kus lõpetasin õpingud bakalaureusekraadiga ärinduse/turunduse valdkonnas. Õpingute jooksul oli mul võimalus olla praktikal meediaagentuuris Initiative. Sealt sain esimese nägemuse, milline näeb välja ühe meediaagentuuri päev ning milliste väljakutsetega igapäevaselt silmitsi seistakse. Vabal ajal veedan aega jalgpalli ja BMX ratta seltsis või reisides ja maailma avastades. Lisaks olen leidnud endas kire motospordi vastu.

Mina ja MediaCom
--------------------------------------------------------------

Naljaviluks võib öelda, et esimene asi igal hommikul on meilide avamine ning õhtu ja ööga sinna tekkinud tulekahjude kiire kustutamine. Enamasti neid siiski ei ole ning võib edasi liikuda planeeritumate tegevuste juurde. Ükski tööpäev MediaComis ei ole kunagi täpselt sarnane eelmise või mõne teisega. Lisaks nn tavapärastele töökohustustele nagu planeerimine ning kampaaniate jälgimine on kogu meeskond pidevalt seotud erinevate strateegiliste ning taktikaliste lahenduste väljamõtlemise ning elluviimisega. See muudab töö alati vaheldusrikkaks ning huvitavaks, mida tele- ja raadioplaneerimine minu jaoks ongi. See on aga ka tegija enda professionaalsuse küsimus.

Neli kuud kinnitasid mulle, et igavust võib tunda see, kes vaatab meediaplaneerimist väga pinnapealselt. Tegelikkuses peab tugev meediaplaneerija oskama mõelda nagu ettevõtte turundusjuht – kui ma praegu investeerin niipalju teatud sihtrühma, kas sellest piisab ärieesmärkide täitmiseks ja kas see on lõppkokkuvõttes ka kasumlik.

Telemeedia ja raadio arengutest
--------------------------------------------------------------

Raadiomaastik Eestis on ja jääb küllaltki stabiilseks, kindlasti on ruumi väiksematele ning kohalikele üllatajatele. Huviga jään ootama, kas veel mõni raadiojaam on valmis läbi viima re-brandingut sama edukalt, kui seda tegi Retro FM. Selge ja toote omapära peegeldav positsioneerimine võib raputada isegi sellist turgu, mis aastaid paistis olevat etteaimatav.

Telemaastik liigub jätkuvalt nutikamate lahenduste poole, kui seda on vaid tavaplaneering - võimust võtavad väga erinevad, põnevad ja nö „out of the box“ erilahendused (näiteks tootepaigutus ja sisuloome). Läbi nende lahenduste paraneb ka koostöö meediakanalite ning agentuuride vahel. Teine suund, mida kindlasti jälgida, on erinevate järelvaatamiskeskkondade ning veebitelevisiooni areng. Algus on olnud paljulubav ning nendele keskkondadele on tekkinud ka kindel vaatajakontingent. Siiski jagub kasvuruumi, nagu näitavad ka need riigid, kus sarnane süsteem on eksisteerinud veidi kauem kui meil. Kindel on aga see, et tegemist on väga hea lisaväärtusega klientidele kontakti kuluefektiivsuse osas, samuti ka uue põneva reklaamisuunaga loovideede teistmoodi realiseerimise mõttes.

Mõttesädemeid...
--------------------------------------------------------------

Paljud liiguvad läbi elu oodates, et head asjad nendeni tuleks, selle asemel et ise nende poole liikuda.