Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Mediacom - MEDIACOMIS ALUSTAS TÖÖD UUS PROJEKTIJUHT! MediaComi tööka seltskonnaga on liitu...

Lisa oma blogi
MEDIACOMIS ALUSTAS TÖÖD UUS PROJEKTIJUHT!

MediaComi tööka seltskonnaga on liitunud uus projektijuht SIGRID KARU-HOLLOWAY! Loe, kuidas Sigrid ennast ja oma tegemisi tutvustab ning oma mõtteid projektijuhtimisest meiega jagab.

Tegemised enne MediaComi
-------------------------------------------------------------

Olen pärit Tallinnast ning lõpetanud Eesti-Taani Ärikolledži, millele järgnes MBA omandamine Tallinna Tehnikaülikoolis. Minu eelnevaks ja kõige pikaajalisemaks töökohaks oli Elion, kus ligi 9 aasta jooksul oli mul võimalus turunduskommunikatsiooni alal panustada selle valdkonnaga seotud teemadesse ning olla kaasas ettevõtte väga kiirete ja mastaapsete äriliste arengutega. Enne MediaComi sooja ja sõbraliku kollektiiviga liitumist tegin oma karjääris aga kannapöörde. Tänaseks on mul kodus kasvamas 2 imearmast last, kellele kuulub kogu mu vaba aeg ning kes aitavad mul meeles hoida, mis elus tegelikult oluline on.

Mina ja MediaCom
--------------------------------------------------------------

MediaComi tööle asumisel innustas mind eelkõige väga professionaalne meeskond. Samuti on põnev ja hariv istuda nn teisel pool lauda ning olla kliendi asemel hoopis klienditeenindaja rollis. Loodan, et minu teadmised turundusinimeste töö spetsiifikast aitavad mind meediaagentuuri projektijuhi töös kliendi murede mõistmisel ja neile heaks partneriks olemisel.

MediaComi projektijuhi igapäeva loovad meie põnevad kliendid ja nende erinevad vajadused – tööpäeva tuleb mahutada nii tavapärane kampaaniate väljatöötamine koostöös planeerijatega ning nende koordineerimine kui ka erineva põhjalikkusega turundusalane nõustamine ja strateegiate väljatöötamine. Siin-seal tuleb vahel ka mõni tulekahju kustutada, seega rutiini ega uimerdamist minu töö MediaComis ei paku!

Projektijuhi rollist
--------------------------------------------------------------

Meediaagentuuri projektijuht ei saa olla täna ega ka tulevikus enam lihtsalt nn asjade ärategija. Eelkõige on ta partner kliendile, kes lisaks meediaturu heale tundmisele mõistab ka kliendi äri ja eesmärke ning positsioneerib end pigem kui kliendi turundusmeeskonna liige kui teenuseosutaja. Olles olnud kliendi rollis ja nüüd meediaagentuuris töötades usun, et maksimaalset lisaväärtust loob toimiv partnerlussuhe, mille eelduseks on peale professionaalsuse ka üksteisest lugupidamine, ausus, inimlikkus ja võimalusel törts huumorimeelt.

Mõttesädemeid...
--------------------------------------------------------------

Arvan, et headus ja püüd mõista teevad meie igapäevaelu rõõmsamaks ja lihtsamaks – annan parima, et seda oma igapäevastes tegemistes meeles hoida.