Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Advinci - Miks Google konkurendid alla ei anna

Lisa oma blogi
Sattusin lugema üht artiklit, mis seletas miks Google väiksemad konkurendid hoides vaid 5% turuosa ikka veel oma otsingumootoritega tegelevad. Kuigi Google omab üle 50% internetiotsingute turuosast USAs, Yahoo ligikaudu 27%, Microsoft 10%, AOL ja Ask.com aga kõigest 5%, pole neljanda ja viienda koha omanikel ka väga kehvad lood. Nimelt 1%  otsingute turuosast on väärt üle [...]

Sattusin lugema üht artiklit, mis seletas miks Google väiksemad konkurendid hoides vaid 5% turuosa ikka veel oma otsingumootoritega tegelevad.

Kuigi Google omab üle 50% internetiotsingute turuosast USAs, Yahoo ligikaudu 27%, Microsoft 10%, AOL ja Ask.com aga kõigest 5%, pole neljanda ja viienda koha omanikel ka väga kehvad lood.

Nimelt 1%  otsingute turuosast on väärt üle miljardi dollari ehk siis 11.5 miljardit krooni. Oleks Yahoo teadnud seda kui Google loojad Sergey Brin ja Larry Page neile oma otsingumootorit 2001. aastal vaid miljardi dollari eest müüa tahtsid ning Yahoo tolleaegne CEO Terry Semel sellest keeldus.