Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

DreamGrow - Mis on Pinterest?

Lisa oma blogi
Pinteresti arendus algas 2009. Detsember ja beeta versioon lasti testimisse 2010. 9 kuud hiljem oli lehel 10 000 kasutajat. Esialgu oli registreerimine ainult kutsete alusel. 2011. Detsember oli Pinterest juba 10 suurema sotsiaalmeedia teenusepakkuja seas, Hitwise andmetel külastas lehte 11 miljonit kasutajat nädalas. Hetke seisuga on Pinterestil 25 miljonit unikaalset külastajat kuus. Pinterest ei ole Eestis küll väga [...]

Mis on Pinterest, hipsterite pelgupaik?Pinteresti arendus algas 2009. Detsember ja beeta versioon lasti testimisse 2010. 9 kuud hiljem oli lehel 10 000 kasutajat. Esialgu oli registreerimine ainult kutsete alusel.

2011. Detsember oli Pinterest juba 10 suurema sotsiaalmeedia teenusepakkuja seas, Hitwise andmetel külastas lehte 11 miljonit kasutajat nädalas. Hetke seisuga on Pinterestil 25 miljonit unikaalset külastajat kuus.

Pinterest ei ole Eestis küll väga laialt levinud, kuid see trend muutub peagi.

Pinterest muutus meile väga huvitavaks, kui laadisime üles Facebook Cheat Sheeti. Seda pilti pinniti ja repinniti sadasi kordi. Üksainus hea pilt tõi meie kodulehele 10 tuhat uut külastust.

Mis on Pinterest, hipsterite pelgupaik?

Pinterestiga saate koguda kokku kõik pildid, mis interneti avarustest leiate ja kuvata need ühel lehel koos. Igal kasutajal Pinterestis on oma „tahvel“. Kuna inimeste huvid ja tegemised on väga erinevad siis võid vahest ennast avastada, et oled juba 2 tundi teiste tahvleid jahtinud. Pinteresti saab ära kasutada näiteks, kui korraldad endale puhkus reisi, tahad kodu ümber sisustada või lihtsalt uurida viimase moe trende.

Kõik kasutajad kes loovad endale kasutaja, märgivad ära oma lemmik kategooriad, mida nad soovivad näha enda tahvlil. Avalehele sisenedes näeb pilte erinevates valdkondades, mille oled endale huvide alla märkinud, samuti ka teiste kasutajate pinned postitusi.

Experian Hitwise on öelnud:

Pinterest visitors also over-index for the Hobbies and Crafts category (versus the online population) which is expected given the abundance of crafts content on the website. [...] This group of consumers is characterized as baby boomers and young adults who are heavy web users who spend time on house and garden, sports and fitness, and family-oriented websites.

Mõned näited…


Mis on Pinterest

Eesti suurim fototarvete kauplustekett, kasutab suurepäraselt ära Pinteresti. Pinnitakse huvitavaid infograafikuid, jagadakse erinevaid õpetusi, kuid samas reklaamitakse enda kauplusi.


Mis on Pinterest, hipsterite pelgupaik?

Siison on Eesti moe ja ilu e-pood, mis pakub maailma suurimat valikut Eesti moedisainerite loomingut ning tooteid välismaa brändidelt. Pinterestis pakuvad nad inpiratsiooni moe trendidest naistele, samas reklaamivad oma brändi elustiili, pinnides erinevaid eesti moedisainereid.

Mis on Pinterest, hipsterite pelgupaik?

L’Oreal Paris Eesti, reklaamib suurepäraselt oma tooteseeriaid ehk isegi kõige paremini?
Mis on Pinterest, hipsterite pelgupaik?

Fashion Days Eesti müüb eksulsiivsete brändide tooteid. Pinteresti kasutatakse väga hästi ära, pinnides erinevaid meest ja naiste moe trendide pilte, nii loovad nad suhteid ja inspireerivad järgijaid.

 

Pinterest ja sotiaalmeedia turundus

Pinterest töötab väga hästi, kui töötad näiteks järgnevatel aladel: kodu sisustus, mood, reisimine, disaini mööbel ja kõik mis paistab silmale ilus ning trendikas.

Mõned Pinteresti statistikad

  • Pinterest on hetkel 2. või 3. (oleneb kelle statistikat lugeda) kõige kiiremini kasvav sotsiaalmeedia võrgustik.
  • Pinterestis puudub vertikaalse mõõdu limiit.
  • Umbes 58% kasutajatest on naised.
  • Toote pildid hinnasildiga müüvad paremini(see tähendab, et CTR on kõrgem), kui pildid ilma hinnasildita.
  • CTR ja müügitehingute protsent on Pinterestis kõrgem, kui Twitteris ja Facebookis.
  • Pinteresti kasutajad pidavat olema kõrgema sissetulekuga kui keskmine sissetulek.
  • Pinteresti kõige populaarsemad teemad on: interjöör, tee ise(DIY), kokkamine, mood, hobid ja käsitöö.
  • Pinterestist tuletvad külastajad kulutavad 10% rohkem raha, kui teistest lehtedest.

9 Taktikat, et turundada paremini Pinterestis

1. Reklaami oma elustiili, mida su bränd väljendab. Anna inimestele ideid ja inspireeri neid. See paneb nad jagama sinu postitusi, mis tähendab suuremat publikut sinu toodetele või teenustele.

2. Korralda konkursse, kus inimesed peavad su toote pilte pinnima või tegema pilti sinu toodetega.
Mis on Pinterest

3. Pinterest võimaldab sul repinnida häid postitusi, blogi või veebilehte pidades, seda teha ei oleks väga soovituslik.

Mis on Pinterest
4. Pinni esimesena, jaga hiljem. Kui leiad näiteks mõne huvitava infograafiku pinni see esimesena Pinteresti ja hiljem jaga seda Facebookis sõpradega.

Mis on Pinterest5. Müü tooteid Pinterestis. Kahjuks ei tööta see Eestis, kuid kui müüd tooteid või teenust Eestist välja on see väga kasulik. Kui lisada $ või £ sümbol, genereerib Pinterest automaatselt hinnasildi pildile juurde.

6. Kas pilte on võimalik pinnida? Loo pinnitavat sisu. Kui lood postitusi, mõtle milliseid pilte kasutad illustreerivana.

Mis on Pinterest7. Kasuta „Pin it“ nuppu. Kui sinu leheküljel on palju visuaalset sisu on see üks kõige vajalikum nupp terve kodulehe peale.

8. Lisa „follow me on Pinterest“ nupp veebisaidile.

Dreamgrow Pinterest

9. Ära pini enda loodud postitust. Luues suhteid repinnides pilte teiste kasutajate poolt, annab palju lisa väärtust sinu jälgijatele ja aitab neil ka avastada uusi maid.


Ära jäta kasutamata head võimalust, et  müüa oma toodet otse tarbijale. Kirjuta kommentaariumi häid ideid kuidas kasutada Pinteresti veelgi parema müügikanalina.

Allikad: www.socialmediopolis.com, www.dreamgrow.com