Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Best Marketing - Mobiilikategooria Grand Prix läks Filipiinidele geniaalselt lihtsa ja üldse mitt...

Lisa oma blogi
Mobiilikategooria Grand Prix läks Filipiinidele geniaalselt lihtsa ja üldse mitte high-tech töö eest, nimelt muudeti kasutuna seisvad sim-kaardid kui infokandjad kooliõpikuteks, mida lapsed said koolis (ka kõige lihtsamates mobiiltelefonides) kasutada. Ka koolikott muutus seeläbi kergemaks. Üldse oli mobiilikategoori võidutööde seas taaskasutus popp teema - kasutati nii vanu, ühekordseks syndmuseks tehtud app'e, andes neile uus, heategevusele üles kutsuv sisu kui ka "vanu" st eelmise seeria iPhone'e, muutes need paari lihtsa app'i abil vanuritele vajalikuks - ühe nupuvajutusega kõne arstile, meeldetuletus, kui vaja rohtu võtta jms.