Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

7 BLAZE OÜ - Nädala tegijad ja läbikukkujad fännilehed – Nädal 3

Lisa oma blogi

Selles postituses vaatame jaanuari kolmanda nädala kõige edukamaid ja kehvemaid fännilehti. Ehk kes Eesti fännilehtedest kogusid kõige rohkem uusi fänne ja kes kaotas neid enim. Luubi alla võtame ainult ärilisel eesmärgil tegutsevad Eestimaised lehed. Statistika pärineb Eesti suurimast Facebooki fännilehtede statistika andmebaasist. Samuti analüüsime parimate lehtede edukuse valemit! Tegijad Elion Loe edasi […]

The post Nädala tegijad ja läbikukkujad fännilehed – Nädal 3 appeared first on 7Blaze | Eesti sotsiaalseim sotsiaalmeedia agentuur.

Selles postituses vaatame jaanuari kolmanda nädala kõige edukamaid ja kehvemaid fännilehti. Ehk kes Eesti fännilehtedest kogusid kõige rohkem uusi fänne ja kes kaotas neid enim. Luubi alla võtame ainult ärilisel eesmärgil tegutsevad Eestimaised lehed. Statistika pärineb Eesti suurimast Facebooki fännilehtede statistika andmebaasist. Samuti analüüsime parimate lehtede edukuse valemit!

Tegijad

week-3-pos

Elion +1770 uut fänni
Sel nädalal saavutas üllatuslikult esimese koha Elion. Põhjus on lihtne. Nimelt toimus Elionil 15 jaanuaril suur katkestus ning paljud teenused olid häiritud ja parim kanal, mille kaudu inimesed häire kohta operatiivselt infot said oligi Elioni Facebooki leht. Hoolimata negatiivsest sündmusest, suutis fänniarv kasvada. See näitab fännilehe tähtsust klientidega suhtlemise kohapealt. Elion peaks olema paljudele eeskujuks!

Saku Originaal +1291 uut fänni
Saku Originaali edu põhineb hoopis kaunitel naistel. Saku Originaal korraldas ühe vahva kampaania, kus osalejatel oli võimalik võita aasta 2013 kalender, mida kaunistavad kaunid pildid. Kui kampaania juures kõige parem asi esile tuua, siis on see copy. Saku Originaal teeb väga head ja originaalset sisuloomet, minu arvates Eesti üks parimaid!

EMT +1123 uut fänni
EMT õnne saladus on Eesti kultuuri toetamine, ehk kampaania, kus lehe fännid võivad võita endale Vanemuise teatri erinevate ürituste pileteid. Ilusa disainiga kampaania ning kultuursed auhinnad meeldivad Facebooki kasutajatele.

Lastemaa +1018 uut fänni
Pane like, hakka lehe fänniks, jaga ning osaled loosimises – mingit muud saladust siin pole. Auhind on üsna odav ning lastele mõeldud ehk uued fännid suuremas osas peaksid kuuluma ka Lastemaa sihtgruppi.

Autonet.ee +975 uut fänni
Autonet.ee on enda fännilehel käima pannud fännikampaania, kus võib võita 1000€ kütust. Hakka fänniks ja jaga ning sisesta oma andmed. Veidi igav disain ja kampaania idee. Arvatavasti toob juurde natuke fänne, kuid paljud võivad olla lihtsalt auhinnajahtijad. Kampaaniarakenduse puhul soovitan rakenduse paremini läbi mõelda nagu seda on teinud see nädal Saku Originaal või EMT. Sama tunnistab Autonet.ee ka ise oma uudises.

Läbikukkujad

week-3-neg

Läbikukkujate ühiseks nimetajaks on nännijahtijad. Kõik TOP 10 kuuluvad lehed on mingi aeg korraldanud suuri kampaaniaid ja nüüd need inimesed, kes osalesid ainult auhinna pärast ja kellele lehe poolt loodav sisu huvi ei paku – lahkuvad. Selleks, et seda vältida tuleks pakkuda huvitavat sisu ja vähem müüki.

See nädal juhtus Facebookis veel nii mõndagi huvitavat:

The post Nädala tegijad ja läbikukkujad fännilehed – Nädal 3 appeared first on 7Blaze | Eesti sotsiaalseim sotsiaalmeedia agentuur.