Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

ADM Interactive - Miks eestlased on maniakaalsed jagajad? Räägime Pärnu Turunduskonverentsil Facebookis...

Lisa oma blogi
Juba homme, see tähendab neljapäeval, 17. mail algab Pärnu Turunduskonverents 2012. Seekord siis deviisi all: “Kas klient on rumal?” ADM (Kristiina Keerov) ja MBD (Erki Heinsaar) räägivad 18. mail kell 14:00 Kammersaalis sotsiaalmeediast – täpsemalt siis FaceBookis turundamisest. Juttu tuleb: Miks eestlased on maniakaalsed jagajad. Mida ettevõtted sotsiaalmeedias valesti teevad. Ja mida nad õigesti teevad. Mitmele inimesele tuleks näidata õllereklaami. Kuidas naistepäeval [...]

Juba homme, see tähendab neljapäeval, 17. mail algab Pärnu Turunduskonverents 2012. Seekord siis deviisi all: “Kas klient on rumal?

ADM (Kristiina Keerov) ja MBD (Erki Heinsaar) räägivad 18. mail kell 14:00 Kammersaalis sotsiaalmeediast – täpsemalt siis FaceBookis turundamisest.

Juttu tuleb:

  • Miks eestlased on maniakaalsed jagajad.
  • Mida ettevõtted sotsiaalmeedias valesti teevad.
  • Ja mida nad õigesti teevad.
  • Mitmele inimesele tuleks näidata õllereklaami.
  • Kuidas naistepäeval viina müüa. Ja jäätist.
  • Kas 63 fänni on parem kui 40 000.
  • Ja räägime viiest olulisest edutegurist, mida kõik teavad, aga vähesed järgida viitsivad-oskavad-tahavad-taipavad.
  • Nimeliselt: Saku, Liviko, Balbiino, Valio, Tele2, Swedbank, SEB, ON24, Samsung, Eesti Post, EMT ja mõned veel.
  • Selles osas, kas Facebooki sisutootmise peaks agentuurist sisse ostma või oma majas ise tegema, ei ole esinejad veel ühele meelele jõudnud ja ehk jätkub vaidlus rohkemate osavõtul ka konverentsisaalis.

Twitter LinkedIn Facebook Digg Delicious Google Bookmarks Technorati Favorites : Jaga teistega