Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Mediacom - TERVITAME MEDIACOMI UUT TRÜKI- JA VÄLIMEEDIA PLANEERIJAT! Meie meeskonnaga on l...

Lisa oma blogi
TERVITAME MEDIACOMI UUT TRÜKI- JA VÄLIMEEDIA PLANEERIJAT!

Meie meeskonnaga on liitunud planeerimisspetsialist trüki- ja välimeedia alal – KÄTLIN KEREM. Loe rohkem Kätlini taustast ning ka tegemistest MediaComis.

Tegemised enne MediaComi
-------------------------------------------------------------
Olen sündinud ja kasvanud heade mõtete linnas, Tartus. Ülikoolihariduse omandasin Tartu Ülikoolis, erialaks ajalugu. Pärast ülikooli lõpetamist asusin saatuse tahtel elama Tallinnasse ja minu esimeseks töökohaks sai üks väike reklaamimüügifirma. Seejärel liitusin tolleaegse Hansapanga kollektiiviga ning üdini humanitaarharidusega neiust sai finantsasutuse töötaja.

Kuklas vasardas mõte, et tahaks ikka midagi natuke loomingulisemat teha. Reklaami-ja meediavaldkond tundus huvitav ja nii sattusin tööle meediaagentuuri OMD, kus omandasin teadmisi ja kogemusi meediaspetsialistina.

Minu suur kirg on reisimine, ma ise nimetan seda mälestuste kogumiseks. Samuti meeldib mulle reisiraamatute lugemine ja hindamatu väärtusega on minu jaoks reisidel jäädvustatud paigad ja meeleolud fotode näol.

Mina ja MediaCom
--------------------------------------------------------------
MediaComiga liitumisel paelus mind soe ja sõbralik, aga samas asjalik ja professionaalne meeskond. Meediaagentuuri töö on läinud aasta-aastalt järjest spetsiifilisemaks, vastutusrikkamaks ja aeganõudvamaks . Mõne telekanali ja väljaande asemel on nüüd kümneid, välimeedia võimalused on piiramatud, rääkimata digimeedia järjest kasvavast turust. Kanaleid ja võimalusi tarbijate tabamiseks tuleb muudkui juurde. Milline neist on kõige efektiivsem nii ärilises kui turunduslikus mõttes, on küsimus, millele praegused meediaspetsialistid peavad oskama vastata.

Kõige selle taustal on ka meediaplaneerija roll ajas muutunud. Ainuüksi meediavahendajast on kujunenud oma ala spetsialist, kes läbimõeldud strateegiate, asjatundliku planeerimise ja loovate erilahendustega aitab kliendile ja tema brändile väärtust luua.

Meedia planeerimisest
--------------------------------------------------------------
Meediaagentuuri ja meediaplaneerija töö nõuab aina rohkem loomingulisust – klient tahab lahendust, mis on nutikas ja kuluefektiivne. Enam ei piisa ainult tavalistest, massimeedia kasutusel ülesehitatud strateegiatest. Järjest rohkem tuleb mõelda sellele, kuidas inimesi kaasata, kuidas bränd või toode neile atraktiivseks muuta.

Kiireneva elutempo, käitumisharjumuste ja meediatarbimise muutumise juures on reklaamijatel järjest raskem inimeste tähelepanu võita. Nö „uus“ meediaplaneerimine toimub teisel tasandil – oluline pole enam see, kes esimesena ja/või kõige jõulisemalt viib sõnumi tarbijateni. Oluline on see, kes viib sõnumi selliselt, et tarbija hakkab brändi/toodet tahtma ja seostama seda oma igapäevase elu vajadustega.

Mõttesädemeid...
--------------------------------------------------------------
Ükski teadmine pole midagi väärt, kui seda ei saa kellegagi jagada.