Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Robot Meedia - Tim Eales briti analüüsifirmast IRI väidab, et "võta kolm, maksa kahe eest" ei t...

Lisa oma blogi
Tim Eales briti analüüsifirmast IRI väidab, et "võta kolm, maksa kahe eest" ei toimi enam. Nad uurisid kiiresti liikuvate tarbekaupade turustamist Euroopas ja nagu näha müügimahud vähenevad kogu Euroopas ja Eales selgitab seda muutunud ostutavadega – inimesed ostavad praegu sagedamini, kuid vähem.

Siiski on toimima jäänud hindadega seotud avatus, transparentsus, põhjuseks see, et tarbijad on harjunud hindu võrdlema. Muud turundusmeetodid, näiteks teemapakkumised kaupluses, rohkem eksperimentaalseid üritusi ja profileeritud mobiiliäpid, on innovaatilisem turundus, mis avaldab mõju reklaamist väsinud tarbijatele.

#võta3maksa2 #ostutavad #turundus