Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

ADM Interactive - Tuttav idee, kuid originaalne lähenemine tagab edu.

Lisa oma blogi
Hea asja loomiseks  piisab tihti vaid kolmest tegurist – pühendumisest, ajast ning realiseerimiseks vajalikest vahenditest. Tegelikult on võimalik neist kahte viimast suhteliselt hõlpsalt leida/ lahendada, kui esimene olemas on. Äsja IT-Grupi juubelikonverentsi ettekande jaoks tehtud, kuid hiljem Youtubes kiiresti viraliks muutunud klipp “Rüperaal” on selles mõttes üsna tüüpiliseks näiteks. Siit saad vaadata klippi ennast (ja see on umbes [...]

Hea asja loomiseks  piisab tihti vaid kolmest tegurist – pühendumisest, ajast ning realiseerimiseks vajalikest vahenditest. Tegelikult on võimalik neist kahte viimast suhteliselt hõlpsalt leida/ lahendada, kui esimene olemas on.

Äsja IT-Grupi juubelikonverentsi ettekande jaoks tehtud, kuid hiljem Youtubes kiiresti viraliks muutunud klipp “Rüperaal” on selles mõttes üsna tüüpiliseks näiteks.

Siit saad vaadata klippi ennast (ja see on umbes 10 min pikk):

Click here to view the embedded video.

Miks loodi: Eesti üks vanimaid ja edukamaid infotehnoloogia valdkonnas järjepidevalt tegutsevaid ettevõtteid on IT Grupp. 26. aprillil täitus neil tegutsemisest 20 aastat ning selleks puhuks korraldasid nad KUMU´s IT-maailma trende käsitleva konverentsi. Esinejateks olid IT Grupi koostööpartnerid, nende hulgas ka ADM.  Kui Microsoft, Dell ja teised esinejad olid IT-maailma trendide teemal üsna tõsised, siis e-turunduse agentuurina oli meil hea võimalus sama teema veidi üle võlli keerata ja publikule lõbusamat meelelahutust pakkuda.

Kuidas tehti: filmikipi idee oli lihtne, kuid nõudis pühendumist. Otsisin esmalt konteksti sobiva ja teemat läbiva idee. Kaevasin Kevade filmist välja huvitavamad ja mängulisemad stseenid. Vastandasin seejärel Kevade originaaltekstidele kohased ja kõlapildis kui ka lausepikkustes sobivad võimalikult ligilähedased tekstid uute kontekstikohaste lausetega. Peale korduvaid pealelugemisi said kõik erinevad emotsioonidega varustatud tekstid erinevatele tegelastele sisse loetud. Teele rolli jätsin siiski oma abikaasale. :-)

Veidi helieffekte, täppis-montaaźi ja tiitreid ning video, mida esimese paari päevaga on vaadatud enam kui  6000 korda, on valmis. Kogu see loovpanus nõudis mult aega umbes 35 tundi.  Klipi puhul polnud sugugi eesmärk mingi avaliku edu saavutamine, peale selle, et iT Grupp konverentsil sellest loodetava emotsiooni saaks. Kuid õnnestunud asja tasub alati võimalusel rohkem jagada.

Mis edasi sai: tõsisemaid ettekandeid kuulanud konverentsipubliku meelt lahutama sobis klipp päeva lõppu päris hästi. Ja kuigi esialgu ei olnud seda plaanis, siis konverentsil publiku õnnelikke nägusid nähes otsustasime klipi ka ka Youtube´i üles panna. Kuigi seal konverentsi keskkonda ja konteksti toetava taustana ei olnud.  Lingi saatsime Facebookiga laiali.  6 päevaga sai klipp Youtube´s üle 12 000 vaatamise, mis on täiesti OK tulemus.

Muud seostuvat: tegelikult koosnes minu ettekanne kahest osast: esmalt esilnastus seesama äsjakirjeldatud IT-fiktsioon “RÜPERAAL”. Teises ettekande pooles käsitlesin tõsisemat teemat ka, nimelt tänast internetikasutajate igapäevast tarbimiskultuuri. Sellest annan siinsamas blogis peagi detailsema ülevaate.

Twitter LinkedIn Facebook Digg Delicious Google Bookmarks Technorati Favorites : Jaga teistega