Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

7 BLAZE OÜ - Ülevaade: Google+ suur kevadine “Makeover”

Lisa oma blogi
Sotsiaalvõrgustik Google+ tegi täna, 11 aprillil läbi suure muutuse. Muutus kujundus, navigatsiooni lisati lohistatavad elemendid ja tegevused, mis ilmuvad kui liikuda hiirega mõnest lingist üle. Samuti lisandus uut funktsionaalsust, mis peaks muutma huvitavate vestluste leidmist lihtsamaks, profiil sai uue väljanägemise … Continue reading

Sotsiaalvõrgustik Google+ tegi täna, 11 aprillil läbi suure muutuse. Muutus kujundus, navigatsiooni lisati lohistatavad elemendid ja tegevused, mis ilmuvad kui liikuda hiirega mõnest lingist üle. Samuti lisandus uut funktsionaalsust, mis peaks muutma huvitavate vestluste leidmist lihtsamaks, profiil sai uue väljanägemise ja palju muud.

Google+ uus disain on üllatav, kuna nende esialgne lahendus sai üsna head tagasisidet. Uue disaini puhul viidi ülemine staatiline menüü vasakule küljele, kus on võimalik erinevate linkide järjekorda vabalt muuta. See võimalus sisaldab kõiki Google+ lehti: Video vestlus, fotod, sõbrad, mängud, isiklik profiil, “avasta” nupp ja lisaks on link “More”, kuhu saab panna lehed, mida eriti ei külastata või huvi ei paku.

Kui hiirega üle mõne menüü lingi liikuda, siis ilmuvad nähtavale sellega seotud tegevused. Näiteks foto lingi puhul ilmub suur punane nupp fotode lisamiseks sinu arvutist või telefonis ja viide sinu albumisse.

“Avasta” link on samuti uus ja sellele vajutades suunatakse sind lehele, kus on näha kõige populaarsem sisu, mida Google+ jagatud või postitatud on.

Samuti on saanud uue väljanägemise postituste nimekiri (feed), mis võimaldab jagada suuremaid fotosid ning annab parema ülevaate suhtlusest ja tegevustest, mis postitusega seotud on, näiteks mitu inimest on seda jaganud ja kellele see on meeldinud.

Lisaks sellele teatas Google, et Google+ on pea 170 miljonit kasutajat. Tundub päris muljetavaldav arv. Mina isiklikult olen seisukohal, et Google+ on rohkem äriinimeste või tööinimeste sotsiaalvõrgustik, kus liigub pigem intelligentne ja äri teemaline tarkus.

Kui paljud meie lugejatest seda kasutavad ja mis Sina “makeoverist” arvad?