Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Next - Visualiseerimine – mida suudad ette kujutada, seda suudad ka saavutada

Lisa oma blogi
Mida meie aju suudab visualiseerida, see on ka saavutatav. Seega tuleks keskenduda sellele, et enda vaimusilmas näha, milline näeks välja edu teatud valdkonnas. Alateadvus aksepteerib seda, mida sa talle ette söödad ning aitab need asjad reaalsusesse tuua. Kui sa istutad enda alateadvusesse mõtteid edust, siis sinu aju leiab ka viise, kuidas asju toimima panna.

Mida meie aju suudab visualiseerida, see on ka saavutatav. Seega tuleks keskenduda sellele, et enda vaimusilmas näha, milline näeks välja edu teatud valdkonnas.

Alateadvus aksepteerib seda, mida sa talle ette söödad ning aitab need asjad reaalsusesse tuua. Kui sa istutad enda alateadvusesse mõtteid edust, siis sinu aju leiab ka viise, kuidas asju toimima panna.


Kui vaatad pilti sellest, kuidas inimesed Tai rannas peesitavad, siis on võimalik ette kujutada liiva soojust, päikese palavust sinu näol ning lõõgastunud tunnet. Kõik see juhtub hetkega ning mõjutab sind emotsionaalsel tasemel.

Reklaamitööstus teab juba ammustest aegadest, et piltide ja sõnade sidumine aitab sõnumit tugevdada. Nad otsivad võimsaid ning motiveerivaid pilte, mis ajendaks inimkäitumist. Veel olulisem on see, et nad mõistavad, et motivatsiooni võti peitub lõpptulemuse näitamises. Spordiklubide reklaamides kuvatav lõpptulemus (vormis keha) on tugev motivaator, mis paneb inimesi klubiga liituma. Reklaamijad on inimkäitumist aastakümneid uurinud ning kasutavad saadud tulemusi ära selleks, et panna meid käituma nii nagu nemad tahavad.


Me kasutame samasugust strateegiat, et ennast motiveerida ja tegutsema panna. Kui sul on olemas kirjalik eesmärk, siis võid seda kasutada reklaami copy-na, millele lisame juurde visuaalid, mis inspireerivad sind enda eesmärki savutama.


Iga visioon algab lõpptulemuse ette kujutamisest. Siin on ka mõned inspireerivad näited selle kohta, kuidas visualiseerimine võib viia suurepäraste tulemusteni:


Bill Gates (Microsofti asutaja):

“Kui me koos sõbra Paul Alleniga 30 aastat tagasi Microsofti lõime, siis oli meil visioon sellest, kuidas igas kodus on laua peal arvuti, mis ilmselt kõlas tookord liiga optimistlikult, sest arvutid olid tol ajal sama suured kui külmkapid. Aga me uskusime, et PC-d muudavad maailma – nii ka juhtus.”



Jim Carrey (Koomik ja näitleja):

Jim Carrey on sageli rääkinud sellest, kui olulist rolli on visualiseerimine tema elus mänginud. 1991. aastal oli Carrey rahalistes raskustes koomik. Ta sõitis sageli Mulholland Drive-le Los Angeleses, kust avanes suurepärane vaade Hollywoodile. Ühel nendest reisidest kirjutas ta välja endale tśeki 10 miljonile dollarile ning pani tähtajaks 1995. aasta tänupühad. Tśekk oli välja kirjutatud näitlemisteenuste eest ning ta hoidis seda enda rahakotis visuaalse meeldetuletusena. Jim teenis 10 miljonit tegelikult 6 kuud enne 1995. aasta tänupühi.


“Juba väikesest saati olen ma visualiseerinud enda elu.” (Jim Carrey)