Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Age Blog - ZEN- TAGASI REAALSUSESSE

Lisa oma blogi
Eesmärk: Hinnasõjaga kaasaminemise vältimiseks kasvatada sihtgrupi hulgas ZENi brändi meeldivust. Lahendus: Kasutasime filmi-trailer’i teemat. Esimene osa pikemaajalisest kontseptsioonist Loe edasi

Eesmärk: Hinnasõjaga kaasaminemise vältimiseks kasvatada sihtgrupi hulgas ZENi brändi meeldivust.

Lahendus: Kasutasime filmi-trailer’i teemat. Esimene osa pikemaajalisest kontseptsioonist (järgmise filmi trailer jõudis eetrisse 2012. aasta alguses)

Tulemused: Reklaami meeldivus sihtgrupi hulgas oli 76%, mis kajastus ka müüginumbrites.

Stiililt filmipostrit imiteeriv lahendus, mis toetas telereklaamiks olnud filmi-trailer’it.