Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Uudised

Külmad kõned

07.01.2011
Sagedasim uute klientide leidmise meetod on nn külmad kõned, mis tähendab müügiinimeste kõnepruugis telefonikõnet, mida klient ei oota. Kuigi "külm kõne" on müügiprotsessi alustamise halvemaid viise, tuleb seda mõnikord siiski teha, kuid kõne tuleb väga põhjalikult ette valmistada. Suurem osa "külmasid kõnesid" satub tupikseisu esimeste sekundite jooksul, sest just nii pikk on aeg, mil klient otsustab, kas tegemist on talle vajaliku kõnega või ajaraiskamisega. Seetõttu tuleb nende kriitiliste sekundite jooksul võita kliendi tähelepanu. Kasulikke ja asjakohaseid näpunäiteid müügikõnede kohta loe lähemalt Äripäeva „Turunduse käsiraamatust“!
loe lisaks
05.05.2025 Struktureeritud andmed: Googles 2X nähtavamaks
Veebilehel on oma keskkonna andmeid võimalik esitada struktureeritud kujul, mis muudab need Google jaoks „eriliseks.“ Struktureeritu andmed ehk inglise keeles […] The post Struktureeritud andmed: Googles 2X nähtavamaks appeared first on Dreamgrow Digital .
01.05.2025 14 kriitilist SEO viga [2025] kodulehe optimeerimine
Kodulehe optimeerimine on tähtis, sest otsingumootorid toovad veebilehele tihti üle poole liiklusest. Kodulehe optimeerimine otsingumootoritele on valdkond, kus näeme pidevalt […] The post 14 kriitilist SEO viga [2025] kodulehe optimeerimine appeared first on Dreamgrow D...
09.03.2025 Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio
Olen siia kogunud oma Äripäeva raadio „Digiturunduse praktikum“ saates tehtud vestlused Eesti parimate digiturundajatega. Lisaks pikkinud mõne podcastid, milles ise […] The post Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio appeared first on Dreamgrow Dig...
07.02.2025 Kas tehisintellekti areng on sulle tähtis?
Ma olen sõitnud lumelauaga ca 18 aastat. Kui ma alustasin, siis oleksin võinud öelda, „EI! Lumelauaga ei saa sõita!“ See, […] The post Kas tehisintellekti areng on sulle tähtis? appeared first on Dreamgrow Digital .
21.12.2024 500 euroga turuliidriks?
Ma näen tihti päringuid, mille puhul küsija tahab väikese pingutusega saada erakordseid tulemusi. Nende teemade hulka kuuluvad internetiturundus valdkonnas järgmised: […] The post 500 euroga turuliidriks? appeared first on Dreamgrow Digital .