Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Uudised

Kurb tõde brändingust: 92 protsenti inimesi ei tea midagi su toodangu unikaalsetest omadustest

14.12.2011
Sellenädalases turunduskommentaaris kirjutab Marketingi Instituudi lektor ja Brand Manuali juht J.Margus Klaar sellest, et suurem osa ettevõtetest ei tea tegelikult, miks nende tooteid ostetakse. Klaari soovituse kohaselt ei tohiks ettevõtted üle pingutada allahindlustega vaid peaksid pigem tagama, et nende toote või teenuse unikaalsuse sõnum ajas ei muutuks.
loe lisaks
01.05.2025 14 kriitilist SEO viga [2025] kodulehe optimeerimine
Kodulehe optimeerimine on tähtis, sest otsingumootorid toovad veebilehele tihti üle poole liiklusest. Kodulehe optimeerimine otsingumootoritele on valdkond, kus näeme pidevalt […] The post 14 kriitilist SEO viga [2025] kodulehe optimeerimine appeared first on Dreamgrow D...
09.03.2025 Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio
Olen siia kogunud oma Äripäeva raadio „Digiturunduse praktikum“ saates tehtud vestlused Eesti parimate digiturundajatega. Lisaks pikkinud mõne podcastid, milles ise […] The post Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio appeared first on Dreamgrow Dig...
07.02.2025 Kas tehisintellekti areng on sulle tähtis?
Ma olen sõitnud lumelauaga ca 18 aastat. Kui ma alustasin, siis oleksin võinud öelda, „EI! Lumelauaga ei saa sõita!“ See, […] The post Kas tehisintellekti areng on sulle tähtis? appeared first on Dreamgrow Digital .
21.12.2024 500 euroga turuliidriks?
Ma näen tihti päringuid, mille puhul küsija tahab väikese pingutusega saada erakordseid tulemusi. Nende teemade hulka kuuluvad internetiturundus valdkonnas järgmised: […] The post 500 euroga turuliidriks? appeared first on Dreamgrow Digital .
20.12.2024 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes
Generatiivne tehisintellekt (AI) nagu ChatGPT võimaldab saavutada märkimisväärselt paremaid tulemusi ilma lisatööjõudu värbamata. Selle asemel, et otsida ja koolitada uusi […] The post 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes appeared first on Dreamgrow Digital .