Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

DDR-Creative bogi, sissekandeid 129

Lisa oma blogi
 
1  2  3  4  5  6  7
 
11.08.2014, DDR-Creative
Ilmekas video, mis efektselt lllustreerib uue ja vana äripõlvkonna paradigmaatilisi erinevusi. Uue põlvkonna vaadete esindaja Steve Jobsi ettekande läbivaks tooniks on intellektuaalne vara ja potentsiaal. Ta räägib piiramatust ressursist. Peale teda võtab sõna vanema äripõlvkonna esindaja, kelle sõnavõtus peegeldub piiratud ressurss - koogitükist ampsu saamiseks tuleb vastase üle nalja heita ja oma positsioone psühholoogilise mõjutamise teel demonstreerida (enese tähtsuse rõhutamine vs ideede rõhutamine). Jõupositsioon läbi vastandumise. Eestis on kuni tänase päevani ning eriti just taditsionaalsetes valdkondades domineeerivalt kasutusel lühinägelik piiratud ressursi mudel. Kuid see pole jätkusuutlik. Tulevikujuhtimise vastu ei saa tänapäeval isegi mitte enam kapitaliga, sest kapitali eesmärk on olla võimalikult tugevas ringluses ning tsirkulatsioon on tugevaim innovatiivsetes valdkondades. https://www.youtube.com/watch?v=2qLuerYx2IA http://www.ddr.ee/teenuseinnovatsioon/ Steve Jobs in Sweden, 1985 [HQ] Steve Jobs arriving in a helicopter to describe his future vision for Lunds University.
15.07.2014, DDR-Creative
13.07.2014, DDR-Creative
 
1  2  3  4  5  6  7