Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Imagine blog bogi, sissekandeid 219

Lisa oma blogi
 
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11
 
15.11.2017, Imagine blog
2016. aasta kevadel, kui Instagram teatas, et ei lähe enam edasi kronoloogilises järjekorras piltide feediga, olid paljud Instagrami kasutajad selle otsuse üle tõredad ning selle muutmiseks koguti 24h jooksul üle 70 000 allkirja. Kuid see ei takistanud Instagramil oma otsususele kindlaks jäämast. Instagram põhjendas otsust kasutajate arvu ja engagement’i tõusuga. Hetke seisuga ei jõua ~70% jälgitavate kasutajate postitustest feedile – miks see nii on ja kuidas olla Instagrami poolt soositud ja töötada algoritmiga kooskõlas? Instagrami algoritmi loogika baseerub ideel, et kasutajani jõuaksid täpselt need postitused, mis teda potentsiaalselt kõige rohkem huvitavad. Näiteks kui kasutaja on like’nud mitmeid reisipilte, siis tema feed’ile ilmub ka tulevikus... View Article
23.10.2017, Imagine blog
18.09.2017, Imagine blog
Pole hullu. Mina ka tegelikult ei teadnud. Asi ei ole selles, et sina või mina oleksime lollid. Asi on selles, et meediakanalites on sisuturunduse kontseptsiooni tihti valesti mõistetud. Sisuturundus ei ole üks kommertsartikkel uudisteportaalis või lühike müügisõnum ettevõtte sotsiaalmeedia kontol. Sisuturundus ei ole ka iganädalased lühikesed müügisõnumid kellegi sotsiaalmeedia kontol. Praeguses digi-põhises maailmas on kõik inimesed justkui individuaalsed meediaettevõtted, vahendades oma Facebooki seinal pidevalt uut informatsiooni. Meie rusikareegel info tarbimiseks tundub olevat, et see tuleb üles korjata sama kiiresti kui põrandale kukkunud maiustus – maksimaalselt viie sekundiga, muidu pole see enam söödav. Aga kas pidev sisu tootmine mistahes meediakanalis müüb... View Article
07.09.2017, Imagine blog
Aegade alguses (ehk 2010. aastal) oli Instagram üks lihtne piltide jagamise platvorm, mille võlu seisnes selles, et kõik, mis üles läks oli kiire ja üsna toores. Praeguseks ajaks on Instagramist saanud võimas sotsiaalmeedia kanal, millel on 700 millionit igakuist aktiivset kasutajat. Kuid selle algne kontseptsioon on üsna palju muutunud. Lihtsast platvormist, kus oma pilte jagada on saanud paljude võimalustega mega-app, mis oma algoritmidega valib piltide järjestust. Lisaks on sellest lihtsa loogikaga piltide jagamise rakendusest saanud võimas turunduskanal, kus saab mitmel kujul reklaame postitada, oma toodet turundada läbi influencer’ite, sihtida täpset sihtrühma jpm. Nüüd toomegi välja mõned mõtted, mida võiks Instagramis turundades kindlasti katsetada (või vähemalt arvesse võtta).
21.08.2017, Imagine blog
08.06.2017, Imagine blog
Millest sõltub hea tiimitöö? Sõltub see suurest kogemustepagasist, vanuste erinevustest /sarnasusest või hoopis kollektiivi kuuluvate inimeste iseloomudest? Usun, et iga eelnevalt nimetatud faktor on hästi toimivas kollektiivis oluline, kuid üks olulisemaid on meeskonna omavaheline kommunikatsioon. Iga kollektiivi kiirus, efektiivsus ja töökvaliteet sõltub eeskätt nende kommunikatsioonioskusest. Parimad grupid suudavad üksteise mõttekäike ette aimata juba poole lause pealt ja esitatavat ideed hetkega mõista. Sellisel tasemel vilumus saavutatakse tihti pika koostöö tulemusel aga harvem ka kohese “klapi” olemasolul. Aga mida teha kui teineteise mõistmine ei ole kerge tulema, projektijuht ei mõista disaineri ettepanekuid, copywriter kirjutab liiga segaselt ning loovjuht lihtsalt ei suuda oma... View Article
11.05.2017, Imagine blog
Nädal tagasi kirjutas Best Marketing artikli sellest, et ärikonsultandid trügivad reklaamiagentuuride turule (loe lähemalt siit). Enne seda üllitas samal teemal artikli reklaamiajakiri Advertising Age (loe lähemalt siit). Esimest korda kuulsin ma ärikonsultatsiooni- ja reklaamivaldkonna lähenemisest kaks aastat tagasi Cannesi reklaamifestivalil, kus Sir Martin Sorrell selle stsenaariumi reklaamitööstusele välja käis. Tahame seda või mitte, aga tõenäoliselt liiguvad konsultatsiooni- ja reklaamiäri teineteisele lähemale ka Eestis. Küll võibolla mitte nii kiiresti ja nii suurelt kui see toimub Ameerika Ühendriikides või Hollandis, aga kindlasti toimuvad muutused meilgi. Alates veidi kaugemast ajast kui reklaami- ja meediaäri teineteisest eemaldusid ja lähemast ajast kui traditsiooniline ja digitaalreklaam oma tegemistele... View Article
03.05.2017, Imagine blog
26.04.2017, Imagine blog
19.01.2017, Imagine blog
Viimastel päevadel on rohkem kui tavaliselt räägitud sisuturundusest. Põhjuse selleks andis TV3, kes juba mõnda aega müüb sisuturunduse nime all kommertslugusid oma uudistesaatesse. Juba paar aastat või isegi kauem on sarnast teenust pakkunud ajalehed ja veebiportaalid, kuhu saab raha eest sisuturunduse nime all oma ettevõtte nimelise kommertsartikli või sponsorteate osta.   Tegelikult on sisuturundus (ingl k content marketing) midagi enamat kui kommertsartikkel mõnes meediakanalis. Sisuturundus on järjepidev turundus- ja äriprotsess, mille raames ettevõte loob ja edastab asjakohast ja väärtuslikku sisu. Sisuturunduse eesmärgiks on leida, kaasata ja sidustada oma sihtgrupp nii, et see paneb kliendi kasumlikult tegutsema ettevõtte huvides. Ehk teisisõnu, paneb... View Article
12.10.2016, Imagine blog
25.08.2016, Imagine blog
10.08.2016, Imagine blog
21.07.2016, Imagine blog
 
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11