Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Clickit bogi, sissekandeid 2

Lisa oma blogi
17.05.2011, Clickit
AdWords peaks olema turvaline, õiglane ja usaldusväärne turg nii reklaamijatele kui ka inimestele, kes reklaamidel klikivad. Seetõttu keskendutakse paljudes AdWordsi eeskirjades läbipaistvusele ja kasutajate turvalisusele. 17. mail lisame praegustele AdWordsi eeskirjadele kolm nõuet, mis hõlmavad isikuandmete avalikustamist ja kasutamist. Need nõuded kehtivad kõikide riikide, sh Eesti jaoks! Kui teie saidil palutakse kasutajatel sisestada makse-, arveldus- või isikuandmeid , vaadake uued nõuded kindlasti üle ja tehke vajalikud muudatused, et vältida oma reklaamide peatamist: 1. Selge ja arusaadav märge andmete kasutamise kohta enne, kui külastajad oma isikuandmed ära saadavad Meie praeguste eeskirjade kohaselt peavad reklaamijad selgelt kirjeldama, kuidas nende kogutud isikuandmeid kasutatakse. Peagi lisandub ka nõue, et kirjeldus peab olema kergesti juurdepääsetav enne, kui saidi külastajad oma andmed ära saadavad. Seega enne kui kasutajad oma andmed sisestavad, peab olema selge, kuidas neid andmeid edaspidi kasutatakse. 2. Võimalus suhtlusest loobuda Isikuandmete kasutamise kirjelduses peate lisaks välja tooma ka selle, kuidas inimesed saavad tulevastest e-kirjadest, telefonikõnedest ja muust otsesuhtlusest loobuda. 3. SSL-ühenduse nõue makse- ning teatud arveldus- ja isikuandmete kogumisel   Paljud veebisaidid kasutavad SSL-ühendusi, et krüpteerida tundlikku teavet, mis liigub teie brauseri ja nende serveri vahel. Kasutajate turvalisuse tagamiseks peavad AdWordsi eeskirjade kohaselt kõik reklaamijad makse- ning teatud arveldus- ja isikuandmete (nt pangakontode numbrid ja isikukoodid) kogumisel kasutama SSL-i. Täpsemat teavet leiate siit: Isiku- ja arveldusandmed, mida need eeskirjad hõlmavad SSL-ga alustamine Kõik AdWordsi eeskirjamuudatused leiate AdWordsi eeskirjamuudatuste logist. Allikas: Google AdWords Eesti
25.04.2011, Clickit
Mai algusest alates ei saa AdWordsis positsioonieelistust enam kasutada. Kui kasutate positsioonieelistust, soovitame pakkumiste sujuva ülemineku tagamiseks deaktiveerida see funktsioon kampaaniates enne kõnealuse kuupäeva saabumist. Positsioonieelistuse keelamise juhised leiate meie abikeskusest . Edaspidi võite oma kontol märgata järgmisi muudatusi. Alates eelmisest nädalast, ei saa AdWordsi veebiliidese ega API abil, kampaaniates positsioonieelistuse funktsiooni aktiveerida. Positsioonieelistus toimib edasi kampaaniates, mis seda funktsiooni juba kasutavad, kui te aga lülitate ühes oma kampaaniatest positsioonieelistuse välja, pole teil võimalik seda uuesti sisse lülitada. Alates mai algusest alustame positsioonieelistuse deaktiveerimist kõigis kampaaniates, mis seda veel kasutavad. Pärast seda kui deaktiveerite positsioonieelistuse (kas käsitsi või funktsiooni kõrvaldamisel mai alguses), on nende kampaaniate käsitsi määratud maksimaalseteks CPC-pakkumisteks need pakkumised, mida positsioonieelistus viimati kasutas. Positsioonieelistus püüab teie pakkumisi suurendada või vähendada, et sihtida teie määratud positsioone. Seega peaks viimase positsioonieelistuse pakkumise kasutamine teie käsitsi määratud maksimaalse CPC vaikeväärtusena minimeerima teie liikluse häirimist. Enne seda kui deaktiveerite positsioonieelistuse, soovitame teil oma käsitsi pakkumised eksportida, laadides alla märksõnaaruande kõigist enne positsioonieelistuse sisselülitamist seatud pakkumises. See aruanne sisaldab märksõnataseme maksimaalseid CPC-pakkumisi, mis teil enne positsioonieelistamise kasutamist kasutusel olid. Millised on minu alternatiivid positsioonieelistusele? Positsioonieelistus oli oma aja ära elanud ja kindla positsiooni sihtimine ei pruugi olla kõige mõistlikum lahendus. Kui soovite sihtida konkreetseid reklaami keskmisi positsioone, soovitame teil esmalt lugeda seda blogipostitust meie peaökonomistilt Hal Varianilt , mis kirjutab vigadest, mida tehakse reklaami keskmise positsiooni sihtimisel. Kui olete blogipostituse läbi lugenud ja soovite siiski konkreetseid reklaami keskmisi positsioone sihtida, siis soovitame teil kasutada automatiseeritud reegleid . Selle funktsiooni abil saate määrata oma kampaania jaoks automatiseeritud reegli, mis muudab teie pakkumist, kui teie keskmine positsioon erineb teie sihtpositsioonist. Lisateavet selle funktsiooni kasutamise kohta leiate siit . Allikas: Google Adwords