Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Uudised

Unilever hakkab agentuuridele tulemuspalka maksma

10.06.2009
Majapidamistarvete ja toiduainete suurtootja Unilever otsustas hakata oma loovagentuure senise tunnitasu asemel tulemuspõhiselt tasustama. Agentuuride jaoks tähendab see veelgi suuremat survet keskenduda eesmärgile ehk müügile ja töötasu hilisemat laekumist. Sama teed on läinud ka Coca-Cola ning Procter & Gamble. Unilever kulutas eelmisel aastal ülemaailmselt turundusele ja reklaamile 5.2 miljardit eurot. Kommenteerib Unilever Baltic turundusjuht Ruth Aarma: "Meie siin Eestis ainult adapteerime suurtele turgudele tehtud klippe, seega Eesti agentuure see otsus ei puuduta."
loe lisaks
06.05.2024 Kodulehe optimeerimine: pildid e-poes
Üks pilt on rohkem kui tuhat sõna! Isegi kui sa müüd kruve, hea kirjelduse ja spetsifikatsiooni abil, siis pildi lisamine […] The post Kodulehe optimeerimine: pildid e-poes appeared first on Dreamgrow Digital .
04.05.2024 Sisuturundus: Sisuloomise mall, mis teeb kirjutamise lihtsaks
Kas sinu jaoks on sisuturundus ja sisuloomine raske töö? Enamus inimeste peas on olemas info, mida oma veebi esitada, aga […] The post Sisuturundus: Sisuloomise mall, mis teeb kirjutamise lihtsaks appeared first on Dreamgrow Digital .
01.04.2024 Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio
Olen siia kogunud oma Äripäeva raadio „Digiturunduse praktikum“ saates tehtud vestlused Eesti parimate digiturundajatega. Lisaks pikkinud mõne podcastid, milles ise […] The post Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio appeared first on Dreamgrow Dig...
18.02.2024 Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles?
Tehisintellekti kasutamine on tõusuteel. 2022 novembris avaldas OpenAI tasuta kasutamiseks tehisintellekti, mille taolist varem nähtud ei ole. Näitan sulle, kuidas […] The post Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles? appeared first on Dreamgrow Digital .
17.02.2024 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes
Generatiivne tehisintellekt (AI) nagu ChatGPT võimaldab saavutada märkimisväärselt paremaid tulemusi ilma lisatööjõudu värbamata. Selle asemel, et otsida ja koolitada uusi […] The post 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes appeared first on Dreamgrow Digital .