Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Uudised

Parex Pank muudab oma identiteeti

22.12.2009
Parex Pank võtab Baltikumis kasutusele uuenenud logo, mis on samm edasi panga rebrandingu protsessis, mida kasutatakse üleminekul uuele identiteedile. Logo vahetumise eesmärgiks on eraldada tänane Parex Pank varasemast, viimasel ajal valdavalt negatiivset tähelepanu saanud ettevõttest. Kui Parex Panga varajasem identiteet oli eksklusiivsem ja privaatsem, siis uue identiteediga võtab pank eesmärgiks olla rohkem avatud, läbipaistvam, lihtsustatum ja tehnoloogiliselt arenenum ettevõte, mis pakub kõiki pangateenuseid kõikidele soovitajatele. Kommenteerib Parex Panga arendus- ja turundusdirektor Karl Anton.
loe lisaks
05.05.2025 Struktureeritud andmed: Googles 2X nähtavamaks
Veebilehel on oma keskkonna andmeid võimalik esitada struktureeritud kujul, mis muudab need Google jaoks „eriliseks.“ Struktureeritu andmed ehk inglise keeles […] The post Struktureeritud andmed: Googles 2X nähtavamaks appeared first on Dreamgrow Digital .
01.05.2025 14 kriitilist SEO viga [2025] kodulehe optimeerimine
Kodulehe optimeerimine on tähtis, sest otsingumootorid toovad veebilehele tihti üle poole liiklusest. Kodulehe optimeerimine otsingumootoritele on valdkond, kus näeme pidevalt […] The post 14 kriitilist SEO viga [2025] kodulehe optimeerimine appeared first on Dreamgrow D...
09.03.2025 Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio
Olen siia kogunud oma Äripäeva raadio „Digiturunduse praktikum“ saates tehtud vestlused Eesti parimate digiturundajatega. Lisaks pikkinud mõne podcastid, milles ise […] The post Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio appeared first on Dreamgrow Dig...
07.02.2025 Kas tehisintellekti areng on sulle tähtis?
Ma olen sõitnud lumelauaga ca 18 aastat. Kui ma alustasin, siis oleksin võinud öelda, „EI! Lumelauaga ei saa sõita!“ See, […] The post Kas tehisintellekti areng on sulle tähtis? appeared first on Dreamgrow Digital .
21.12.2024 500 euroga turuliidriks?
Ma näen tihti päringuid, mille puhul küsija tahab väikese pingutusega saada erakordseid tulemusi. Nende teemade hulka kuuluvad internetiturundus valdkonnas järgmised: […] The post 500 euroga turuliidriks? appeared first on Dreamgrow Digital .