Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Mediacom bogi, sissekandeid 282

Lisa oma blogi
 
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15
 
01.06.2015, Mediacom
TV3 LAHKUMINE VABALEVIST – MIS MUUTUB? Nagu on teada, otsustas telekanal TV3 alates 1. juulist vabalevist lahkuda, mis tähendab, et praegu vabalevist telekanaleid vaatavatel inimestel tuleb TV3 saadete edasivaatamise soovi korral pöörduda tasulise televisiooni operaatorite poole. Kuna valdav osa Eesti elanikkonnast, ligi 90%, ei kasuta vabalevi, vaid ostab telekanaleid otse operaatoritelt – Elionilt, Starmanilt, STV-lt, Viasatilt vm, siis neid inimesi muudatus ei puuduta. Küll aga peavad praegu vabalevi telekanaleid vaatavad inimesed TV3-st loobuma või kasutama mõne operaatori teenuseid. Hiljuti levis uudis, et teine oluline kommertskanal Kanal2 on samuti vabalevist lahkumas – see aga tõele ei vasta. Kanal2 on teatanud, et seda saab ka pärast 1. juulit 2015 näha vabalevis ehk siis TasutaTV-s. Kahtlemata tekitab küsimusi, kuidas mõjutab turgu ühe peamise kommertskanali lahkumine vabalevist. Emori järgi kasutab vabalevi 15% teleperedest, mis omakorda moodustab 10% elanikkonnast. On väga tõenäoline, et lähikuudel need osakaalud vähenevad, sest suuremad operaatorid on juba alustanud kampaaniaid uute klientide võitmiseks. Emor hoiab kindlasti muutustel silma peal ning korrigeerib vajadusel paneeli nii, et valim püsiks esinduslik. Hetkel on keskmine vabalevi kasutaja vanem eestlasest naisterahvas, kelle elukoht on maal. Meediaplaneeringut kirjeldatud segmendile silmas pidades on oluline arvestada, et väike langus reitingutes võib ilmneda küll, kuid kuna keskmine vabalevi kasutaja on aga profiililt pigem Kanal 2-e vaataja, jääb see langus hetkeseisuga ilmselt marginaalseks. foto:sydneyantennas .com.au
20.04.2015, Mediacom
DELFI ERIAUHIND SWEDBANKI PROTOTRONI KAMPAANIA EEST! MediaCom pälvis äsja toimunud Meediategu’2014 raames Swedbank Prototroni kampaania eest Delfi eriauhinna. Delfi meeskonna sõnul oli Prototroni kampaania igati esiletoomist väärt, kuna näitas selgelt, et meediaagentuuri funktsioon ei ole lihtsalt tagada tugevat nähtavust kampaaniasõnumile, vaid leida sihtrühma omapäraga arvestatavat kanalite kombinatsiooni ning optimaalset kontaktiivsust, mis väljendus ka meediainvesteeringute efektiivsuses. Prototroni 2014. aasta sügiskampaaniale oli püstitatud eesmärk koguda 100 ideed, mis oli eelnevate perioodidega võrreldes kindlasti ambitsioonikam siht. Sihtrühm, kelleni pidime oma sõnumiga jõudma, oli kirjeldatav pigem selle huvide, huvitatuse, ettevõtlikkuse ja kaasaegsuse karakteristikute järgi. Kampaania õigest sihtimisest ja kuluefektiivsusest kõnelevad kõige paremini reaalsed tulemused. Kõrge 100 idee eesmärk sai ületatud kahekordselt, tähtajaks laekus 201 väga hea potentsiaaliga ideed, mis võrreldes eelnevate aastatega oli ca 4 korda rohkem. 2014. aasta meediainvesteeringud ühe esitatud idee kohta olid sel korral märkimisväärselt väiksemad kui eelneval aastal – ligi 7 korda. Kampaania mõju suurendasid eelkõige koostoimivad meedia- ja loovstrateegia ning kliendi enda panus sihtrühma lahtimõtestamisesse. Täname kampaaniaga seotud Swedbanki, Prototroni ning Divisioni meeskondi. Auhinda käis üle andmas Delfi turundusjuht Lauri Toomsalu.
13.04.2015, Mediacom
PILGUHEIT EESTI TRÜKIMEEDIA TURU HETKESEISULE Vaadates Eesti Lugejauuringu (ELU) lugejanumbreid, tuleb tunnistada, et üldine trükimeedia loetavus Eestis on viimaste aastate jooksul olnud väikeses languses (ca 5-15%), samas on just viimase aasta jooksul paljude väljaannete lugejanumbrid jäänud stabiilseks. Mõned väljaanded on isegi oma lugejaskonda suurendanud, näiteks Maaleht. Üleriigilised ja ka maakondlikud lehed on kindlustanud endale ustava tellijaskonna ning pole märke, et lehtede osas oleks ruumi uutele tulijatele. Ajakirjade turul toimuv on aga hoopis teine, sest need ajad, kus kümne kuukirjaga saadi eestlaste sihtrühmas katvuseks 60%+, on möödas. Ajakirjade turg on Eestis õitsemas ning oma kindel nišiajakiri on olemas peaaegu iga eestlase hobi jaoks, olgu selleks jooksmine, golf, tennis, jalgpall, ajalugu, ehitamine, äri, autod, muusika jne. Tänu ajakirjade turu killustatusele on turundajal nüüd palju lihtsam soovitud sihtrühmasid tabada, valides näiteks auditooriumis suurima sihtrühmaindeksiga väljaande. Ajakirjade massikampaaniate jaoks, kus kõige olulisem on katvus soovitud auditooriumis, tuleks siiski arvestada hetkel suurema eelarvega, sest koguseliselt on vaja kasutada rohkem väljaandeid kui viis aastat tagasi. KAASATUSE INDEKSI NÄITAJAD TRÜKIMEEDIAS Hiljuti avaldatud Suzanne Raitt’i artiklis toodi välja ajalehtede ja ajakirjade reklaamivõimaluste peamised tugevused ning hinnati printmeedia eeliseid just kaasatuse seisukohalt (allikas: http://bit.ly/6põhjust ). Analüüsisime ka ise Eesti printmeedia kaasatuse indeksit, kasutades MediaComi poolt välja töötatud tööriista Touchpoint Mapping™, millesse lisasime Eesti Lugejauuringu andmed. Siinkohal on tegemist indeksiga, mille kõrgem number (üle 100 indeksipunkti) kirjeldab antud meedia suuremat kaasatust. Huvitava aspektina võib välja tulla selle, et traditsiooniliselt peetakse kiire eluviisiga 30–39-aastaste sihtgruppi raskesti kättesaadavaks, kes ei jõua meediat nii palju tarbida. Indeks näitas siinkohal aga vastupidist – ajalehed ja ajakirjad on selles sihtrühmas väga tugevad. Uuri lähemalt pildil olevast kaasatuse indeksi graafikust. Trükimeedia-alaste küsimuste korral võib julgelt võtta ühendust MediaComi trükimeedia spetsialistidega – Tambet Napp (tambet.napp@mediacom.ee) ja Kätlin Kerem (katlin.kerem@mediacom.ee).
27.03.2015, Mediacom
16 AASTAT MEDIACOMILE PÜHENDANUD ANTI ELAB HETKES Järgmisena tutvustame hinnatud kolleegi ja ühtlasi ka MediaComi staažikaimat töötajat – ANTI SIIMER räägib endast lähemalt ning analüüsib välimeedia hetkeseisu ja arenguid. Tegemist enne MediaComi ________________________________________ Olen Mustamäe poiss ja omandasin kõrghariduse Concordia Rahvusvahelises Ülikoolis ärijuhtimise erialal. Viimased 16 aastat olen töötanud meediaagentuuris, varem erinevate suurettevõtete müügiosakondades. Palgatööst vabal ajal tegelen lastega ja looduses viibimisega, seda kas sportlikult, matkates või lihtsalt fotokaameraga minu jaoks huvitavaid hetki tabades. Hetkel olen õppimas oma hingega kontakti leidmist läbi jooga ja meditatsiooni. Samuti motiveerib mind praeguses eluetapis tervislik ja sportlik eluviis, mis hõlmab endas nii toitumist, liikumist, inimestevahelisi suhteid kui ka und. Mina ja MediaCom ________________________________________ MediaComis ei ole ükski päev sama nagu eelmine ja tegelikult saab ise oma päeva olemust muuta – põnevamaks, mitmekülgsemaks, närvilisemaks või rahulikumaks. Tööpäeva jooksul tuleb pea kõike ette alates ajurünnakutest ja kampaaniate briifingute koosolekutest kuni välimeedia erilahenduste väljamõtlemise ja -töötamise, koostööpartnerite leidmise ning lahenduste implementeerimiseni. Sageli mahuvad sinna ka klientide ja koostööpartnerite külastused. Välimeedia arengutest ________________________________________ Välimeedia on muutumas digitaalsemaks - seda küll aeglaselt, aga siiski. Samuti toimub järjepidev töö välimeedia läbipaistvuse kallal, muutmaks seda mõõdetavamaks kui kunagi varem. Sellega ei tegele mitte ainult Eesti, vaid pigem just suuremad turud maailmas, kus klientidel on palju mastaapsemad eelarved kaalul ning huvi selle vastu, mida selle eelarve eest on võimalik saada. See on pannud suured uuringufirmad ja välimeediafirmad koostööd tegema ja pingutama – vastasel juhul võidakse suunata välimeedia eelarved teistesse meediakanalitesse. Sellegipoolest on traditsioonilised välimeedia formaadid alati olnud ning jäävad ka edaspidi. Muutunud on klientide huvi kõiksugu erilahenduste vastu – mida originaalsem, seda silmatorkavam, seda parem. Välimeedia firmad on paaril viimasel aastal oma hindu tõstma hakanud, mis on täiesti mõistetav protsess, sest varem ei tegeletud sellega aastaid. Praegu on aga oht, et hinnatõusuga võidakse liiga agaraks minna, mille tulemusel hirmutatakse kliendid välimeediast ära teisi alternatiive otsima. Ootan välimeedia firmadelt suuremat osalemist kliendikesksete erilahenduste väljamõtlemisel ja selle implementeerimisel, sest nemad teavad oma võimalusi kõige paremini. Täna on mul tunne, et kõik on suhteliselt rahul oma traditsiooniliste formaatide massasetusega ning oma elu ei soovita keeruliseks (samas põnevaks!) teha – selline suhtumine aga ei vii valdkonda edasi. Mõttesädemeid... ________________________________________ Minu tänane mõttesäde on paljude tunnete sümbioos... Me elame hetkes ja keegi pole surematu (nii nagu see kõigile noorena tundub), seega iga hetk on kallis ja eriline. Ela oma hetk – oled sa siis tööl, kodus või võõrsil – põnevaks ja muretuks, sest see on kordumatu.
19.03.2015, Mediacom
VIROOLI UUE TEHNOLOOGIA ABIL JÄLGIVAD VIDEOREKLAAMID KASUTAJAID Videoreklaami platvorm Virool tõi hiljuti turule uue tehnoloogia eIQ, mida kirjeldatakse kui emotsionaalset intelligentsust reaalajas. See võib olla esimene paljudest kasutajat jälgivatest tehnoloogiatest, kui arvesse võtta kaameraga seadete populaarsust ja levikut. Oletame, et satud juhuslikult eIQ tehnoloogiat kasutava videoreklaami peale internetis. Väike pop-up aken palub ligipääsu sinu arvuti või mobiilse seadme kaamerale. Ettevõtte sõnul andsid testimisperioodi jooksul kaamera ligipääsu 0,5%-3% kasutajatest, olenevalt reklaami tootjast. Kui ligipääsu andmisest keelduti, siis nähti tavalist videoreklaami. IGA EMOTSIOON SALVESTATAKSE Virool üritab motiveerida kasutajat ligipääsu andma, presenteerides pop-up aknas ka nö uuringus osalemise aspekti. Lisatud on selgitus, et võimaldades ligipääsu, saab näha, milline on kasutaja emotsionaalne reaktsioon video vaatamisel, mis omakorda aitab edaspidi paremat sisu toota. Nõustudes ligipääsuga, algab reklaam ja automaatselt salvestatakse ja analüüsitakse andmed iga sekundi kohta, mil kasutaja reageeris õnnelikult, kurvalt, põnevil või ükskõik millise muu emotsiooniga. Ettevõte kinnitab, et kaamerale ligipääs lõpetatakse, kui video lõpeb. ÜLE 10 000 PUNKTI NÄOS Esmakordselt on võimalik jälgida kasutajate emotsionaalseid reaktsioone ning neid jooksvalt analüüsida. EIQ tehnoloogia jälgib läbi kaamera üle 10000 punkti inimese näol, kaasa arvatud silmavaadet, kulme ja suu liigutusi. Salvestis laaditakse üles nn pilves asuvasse Virooli tuvastusprogrammi, kus identifitseeritakse emotsioonid näopunktide alusel. Iga reklaami valdkonnas tegutsev inimene teab, et emotsioonid juhivad otsuseid ja aktiivsust. Virool kinnitab, et näoilmete abil emotsioonide lugemine on parim viis reaalajas tagasiside saamiseks oma reklaamidele ja brändidele. TEHNOLOOGIA MÕÕDAB KASUTAJA SÜDAMERÜTMI Lisaks on Virool parasjagu välja arendamas emotsionaalse segmentatsiooni tehnoloogiat, mis võimaldab videoreklaami tegijatel täpsemini oma reklaame sihtida. Samuti suudab nende tehnoloogia mõõta inimese südamerütmi, mis ilmestab seda, kui erutatud või keskendunud inimene on videoklipi vaatamise ajal. Tehnoloogia on hetkel mõeldud vaid arvutil kasutatavate veebi videoreklaamide jaoks, mobiiliversioon on hetkel arendamisel. Tehnoloogiat on võimalik kasutada ka nutiteleviisorites, millel on veebikaamerad, lisaks testib Virool tehnoloogiat Xbox Kinect’il. Allikas: www.venturebeat.com
09.03.2015, Mediacom
MEDIACOMIS ON IMELISED NAISED! Ja kui meil, meestel, pole teid võimalik pühapäeval näha, siis esmaspäevahommikune pisike naistepäevaüllatus kompenseerib meie igatsuse teie järele kuhjaga! Seekord siis maskuliinne luulekava! _____________ Kallid MediaComi naised! Meil on teile täna lilled! Seekord suisa ebamaiselt abiks me ei palund Sillet! Alandlikult meestevägi võtab rivvi teie pärast. Tampski tööle tulles nägi, kõik on valge naiste särast. Heegeldama me ei hakand, ka ei paku miskit pidu. Töörutiin ent korraks lakand, et saaks öelda luuleridu Eesti naine on kui meedia - klants ja kutsuv vaade silmis. Kriidist paber Kroonikas ja product-placement draamafilmis Kontoris on täna tunda elevust ja väärt parfüümi. Kohvimasin muudkui undab, anname nüüd teile ruumi! Sest et kaheksanda puhul sinist esmaspäeva pole. Naeratame igal juhul, teieta siin oleks kole! Erki arvas küll, et äkki koogi teeks ja täidaks keha... me ei soovind mingit käkki igaks juhuks siiski teha. Soovisime lihtsalt, kallid, teha üllatuse väikse. Ja mis siis, et ilmad hallid, teie välja toote päikse! OLETE VÕRRATUD!
03.03.2015, Mediacom
PRISMA NETI PIILARITE VÕRGUSTIK PAKUB ÜLERIIGILIST KATVUST PRISMA NET on alustanud reklaampiilarite võrgustiku taastamist Eestis sellisele tasemele, nagu see aastaid tagasi oli. Piilarite mastaapsema kasutuselevõtu plaan on motiveeritud eelkõige sellest, et turul on konkreetse reklaamkandja laiendamiseks piisavalt ruumi ning võrgustik pakub head lisavõimalust oma sihtrühmadeni jõudmiseks. Piilarid paigutatakse erinevatesse ostu- ja tõmbekeskustesse – paljud asuksid kaubanduskeskuste ja kaupluste vahetus läheduses, kuna seal liiguvad inimesed kõige sagedamini. Kanal peab leidma tee sinna, kus inimesed igapäevaselt elavad ja ringi liiguvad. Kogu võrgustiku valmimist planeeritakse 2016. aasta sügiseks, kui 160 valgustatud piilariga oleksid kaetud 87 linna ja asulat. Paigaldustöid alustatakse väljaspool suuremaid linnasid ning esimesed 32 piilarit paigaldatakse juba selle aasta aprilliks. Keti tarbeks toodetakse ka uued kandjad - ülaltvalgustatud reklaampiilarid. Reklaamkliendi jaoks on oluline teada, et PRISMA NETi piilarite eeliseks on üleriigiline katvus, sest võrgustik ulatub lisaks suurematele linnadele ka väiksemate asulateni, kus reklaamimüra on märgatavalt väiksem. Võib öelda, et välimeedia viiakse asukohtadesse, kus välimeedia täna sisuliselt puudub. Piilarite reklaamivõimalusi müüakse pakettidena.
10.02.2015, Mediacom
SUURIMATE EESTI AJAKIRJADE TIRAAŽID ESMAKORDSELT AVALIKUSTATUD Eelmisel nädalal avalikustas Eesti Ajalehtede Liit lisaks teistele ajakirjade tiraažidele seekord ka Ühinenud Ajakirjade tiraažid. See on väga hea uudis kõikidele tihedalt trükimeediat kasutavatele reklaamklientidele, sest annab hea ülevaate Ühinenud Ajakirjade tooteportfelli võimekusest. Taolised kokkuvõtted pakuvad kasulikku ülevaadet ka konkurentidele, kuna väljaanded on tiraažide tasandil omavahel kergemini võrreldavad. Eesti kliendid vaatavad tihtipeale lugejanumbreid, see-eest välismaa kliendid soovivad näha nii tiraaže kui ka lugejanumbreid koos. Lisaks peaks reklaamiostja ajakirjade tiraaže vaadates arvestama asjaoluga, et keskmiselt on ajakirja lugejanumber vähemalt 1,5 korda kõrgem kui väljaande tiraažinumber. Nädalakirjadest on suurimate tiraažidega Teleleht (39,8), Kroonika+Nädal (35,5) ja Naisteleht (27,3), kuukirjade seas on tiraažinumbrite esikolmikus Imeline Ajalugu (26,2), Tiiu (24,0) ja Imeline Teadus (23,7) ning muus kategoorias Tallinn This Week (29,0), Ristik (18,7) ja Miniristik (15,1). Teemakohaste küsimustega võib alati pöörduda MediaComi trükimeedia vanemplaneerija Tambet Nappi poole tambet.napp@mediacom.ee.
16.01.2015, Mediacom
DIGIPLANEERIJA DIANA LÄHENEB LOOVALT On kätte jõudnud aeg tutvustada lisaks meie uutele kolleegidele ka MediaComi staažikamaid meediaspetsialiste. Kaks aastat meie ridades digitaalmeedia planeerijana tegutsenud DIANA MININ räägib endast lähemalt. Tegemised enne MediaComi ------------------------------------------------------------- Pärit olen Tartust. Õppinud olen ärijuhtimist. Esimene töökoht oli eelkooliealisena, kui müüsin Tartus Rüütli tänaval ühe krooni eest Koolijäätist ja palgaks sain selle ühepäevase töö eest ühe jäätise. Esimesest päris töökohast alates olen juba digialal, alustasin kanali poolelt. Huvitab kõik, mis teeb elu ilusaks, alates loodusest, lõpetades inimestega. Mina ja MediaCom -------------------------------------------------------------- Nüüdseks olen MediaComiga ühte rada pidi kõndinud 2 aastat ja selle aja jooksul väga palju õppinud. Tänu MediaComile olen digitaalmeedia võimaluste osas oma ampluaad märgatavalt laiendanud. Üht harilikku päeva MediaComis iseloomustab minu jaoks hommikukohv ja sealt edasi lahinguväljale! Igapäevaselt planeerin, mõtlen, arutan, analüüsin, otsin uusi ideid oma peast ja püüan hoida end uuendustega kursis. Digitaalmeedia planeerimisest -------------------------------------------------------------- Mobiilsetes seadmetes on endiselt tähtis pildis olla. Sisuturundus muutub olulisemaks. Väärtustloova sisuga on võimalik oma sihtrühma tähelepanu püüda ja nendega suhelda. Internet on suur ja lai ning see liigub kui kiirrong - mõtlen aukartusega, kuhu see kõik jõuab. Inimeste interneti tarbimine killustub järjest enam ja nö õpikulahendused ei tööta. Pidevalt tuleb välja mõelda midagi uut ja huvitavat, et need vajalikud inimesed kätte saada. Kogu aeg peab genereerima uusi ideid, sest muidu teeb seda keegi teine. Üks väga äge asi ei ole teist korda enam nii äge. Mõttesädemeid... -------------------------------------------------------------- Alati peab mõtlema kaks sammu ette ja kõigele saab läheneda loovalt.
16.12.2014, Mediacom
MEDIACOM AMMUTAB VÄGE KIVIDELT Kas teadsid, et teatud kivid omavad maagilist väge, mis aitab nii isiklikus kui ka professionaalses elus edasi jõuda? MediaCom uuris asja ning kutsus endale külla võimeka kivitarga, et teada saada, milline kivi võiks MediaComi meeskonda toetada ja arendada. UNAKIIT HOIAB KAHE JALAGA MAA PEAL Kivitarga sõnul on MediaComi kivi unakiit, mida peetakse võimsaks väekiviks. Unakiit kannab endas tugevat, ent samas leebet Maa-energiat, mis annab kindlustunde oma teel käimisel. Meediaagentuurile ongi oluline olla kahe jalaga maa peal ning säilitada oma analüütilist meelt. Unakiit avab selle kivi kandja kolmanda silma ja avardab meeli, mis on abiks loovuse suurendamisel ja uute ideede genereerimisel. See väekivi tugevdab sisemist nägemist ja intuitsiooni. Lisaks on unakiit üksindusest vabastaja ning peletab hirmu hülgamise eest, mis ettevõtte kontekstis tähendab meeskonnavaimu tugevust ning ruumi ühtsustunde suurendamiseks. JAGAME KIVIDE TARKUSI Kivide väge ja nendega seotud iidseid teadmisi austasid ka vanad eestlased, kes said väga hästi aru, kui oluline on neid tarkusi põlvest põlve edasi anda ning omavahelgi jagada. Varsti-varsti külastavad meie häid sõpru vahvad päkapikud, kes kannavad endaga kivide tarkusi, mida MediaCom teiega jagada soovib. Jääge ootele!
11.12.2014, Mediacom
MEDEX’14 TEABEPÄEV JAGAS INSPIRATSIOONI Möödunud nädalal MediaComi poolt korraldatud praktilise inspiratsiooni teabepäeval MEDEXil tutvustasid ja analüüsisid meediavaldkonna tipptegijad erinevaid meediatrende uudses, multimeedialahendustega vestlussaate formaadis. Meediaturgudel toimuvat lahkasid Postimehe tegevjuht Mart Luik, ClearChannel müügikonsultant Reemet Kaldoja, Gemius Eesti tegevjuht Paap Peterson, HIT FM asutaja Priit Allas ja TV3 müügidirektor Algis Liblik. Külalistega diskuteerisid asjatundlikud MediaComi meediaspetsialistid. PIIRID HÄGUSTUVAD Teabepäeva esimesest poolest jäi eelkõige kõlama mõte, et piirid erinevate meediatüüpide vahel on hägustumas, kuna inimesed tarbivad mitmeid kommunikatsiooniplatvorme ja infokanaleid samaaegselt. Lisaks tekib neid iga päev juurde. Seetõttu ei saa meediakanalid käsitleda oma peamiste konkurentidena ainuüksi sama valdkonna teisi meediakanaleid. Lähitulevikus on iga meediakanali jaoks võtmeküsimuseks see, kuidas minna kaasa inimeste elustiili ja meediatarbimise harjumuste kiirete muutustega. Vastus peitub erinevatele platvormidele liikumises või spetsialiseerumises. (MÕTTE)SÄDEMEID LENDAS Lisaks MEDEX’14 meediauudistele jagasid põnevad külalisesinejad oma kogemusi ja nõuandeid sisuloome ning turunduse teemadel. Mõttesädemete blokis esinesid sellised tuntud nimed nagu Kätlin Kontor (telesarjade "Kelgukoerad“, "Pilvede all" ja "Kartulid ja apelsinid" turundusjuht), Raimo Matvere (Telliskivi Loomelinnaku sisujuht), Rait Arro (StartupBus’i eestvedaja), Kris Taska (filmimees ja produtsent) ning Toomas Olljum (artistide "Ewert and The Two Dragons" ja „Iiris" mänedžer). Need inimesed, kes tegelevad sisuloomega päevast päeva, andsid MEDEXi käigus mitmeid soovitusi, kuidas olla inspireeritud ja edukas. Siin on neist mõned: • Oska kuulata ja vaadata – Mitte rääkimine, vaid pidev monitoorimine, mis toimub sinu sihtrühma ja koguturuga, on eelduseks, et oskad luua lisaväärtusega pakkumist. • Nišše pole mõtet karta – Suur auditoorium koosneb väikestest niššidest; sütita mõned kitsamad auditooriumid oma ideega ja nemad toovad kaasa suurema massi tähelepanu. • Rakenda ideed kohe – Kui usud ideesse ja leiad sellele piisavalt palju argumente, miks see peab töötama, siis alusta sellega kohe ning korrigeeri seda jooksvalt. Idee elujõulisus suureneb seistes reaalsele elule vastu, mitte olles üks ilus plaan paberi peal. Sündmus korraldati Telliskivi Loomelinnaku Erinevate Tubade Klubis, mis oma olemuselt on ebatraditsiooniline, kuid väga hubane green-stage saal. Järjekorras teisest teabepäevast võttis osa ligemale 70 kutsutud Eesti ettevõtete turundajat ja meediakanalite spetsialisti. Täname kõiki osalejaid ning esinejaid ja kohtumiseni järgmisel MEDEXil 2015. aastal!
11.12.2014, Mediacom
MEDEX’14 TEABEPÄEV JAGAS INSPIRATSIOONI Möödunud nädalal MediaComi poolt korraldatud praktilise inspiratsiooni teabepäeval MEDEXil tutvustasid ja analüüsisid meediavaldkonna tipptegijad erinevaid meediatrende uudses, multimeedialahendustega vestlussaate formaadis. Meediaturgudel toimuvat lahkasid Postimehe tegevjuht Mart Luik, ClearChannel müügikonsultant Reemet Kaldoja, Gemius Eesti tegevjuht Paap Peterson, HIT FM asutaja Priit Allas ja TV3 müügidirektor Algis Liblik. Külalistega diskuteerisid asjatundlikud MediaComi meediaspetsialistid. __________________________________ PIIRID HÄGUSTUVAD Teabepäeva esimesest poolest jäi eelkõige kõlama mõte, et piirid erinevate meediatüüpide vahel on hägustumas, kuna inimesed tarbivad mitmeid kommunikatsiooniplatvorme ja infokanaleid samaaegselt. Lisaks tekib neid iga päev juurde. Seetõttu ei saa meediakanalid käsitleda oma peamiste konkurentidena ainuüksi sama valdkonna teisi meediakanaleid. Lähitulevikus on iga meediakanali jaoks võtmeküsimuseks see, kuidas minna kaasa inimeste elustiili ja meediatarbimise harjumuste kiirete muutustega. Vastus peitub erinevatele platvormidele liikumises või spetsialiseerumises. ______________________________________ (MÕTTE)SÄDEMEID LENDAS Lisaks MEDEX’14 meediauudistele jagasid põnevad külalisesinejad oma kogemusi ja nõuandeid sisuloome ning turunduse teemadel. Mõttesädemete blokis esinesid sellised tuntud nimed nagu Kätlin Kontor (telesarjade "Kelgukoerad“, "Pilvede all" ja "Kartulid ja apelsinid" turundusjuht), Raimo Matvere (Telliskivi Loomelinnaku sisujuht), Rait Arro (StartupBus’i eestvedaja), Kris Taska (filmimees ja produtsent) ning Toomas Olljum (artistide "Ewert and The Two Dragons" ja „Iiris" mänedžer). Need inimesed, kes tegelevad sisuloomega päevast päeva, andsid MEDEXi käigus mitmeid soovitusi, kuidas olla inspireeritud ja edukas. Siin on neist mõned: • Oska kuulata ja vaadata – Mitte rääkimine, vaid pidev monitoorimine, mis toimub sinu sihtrühma ja koguturuga, on eelduseks, et oskad luua lisaväärtusega pakkumist. • Nišše pole mõtet karta – Suur auditoorium koosneb väikestest niššidest; sütita mõned kitsamad auditooriumid oma ideega ja nemad toovad kaasa suurema massi tähelepanu. • Rakenda ideed kohe – Kui usud ideesse ja leiad sellele piisavalt palju argumente, miks see peab töötama, siis alusta sellega kohe ning korrigeeri seda jooksvalt. Idee elujõulisus suureneb seistes reaalsele elule vastu, mitte olles üks ilus plaan paberi peal. Sündmus korraldati Telliskivi Loomelinnaku Erinevate Tubade Klubis, mis oma olemuselt on ebatraditsiooniline, kuid väga hubane green-stage saal. Järjekorras teisest teabepäevast võttis osa ligemale 70 kutsutud Eesti ettevõtete turundajat ja meediakanalite spetsialisti. Täname kõiki osalejaid ning esinejaid ja kohtumiseni järgmisel MEDEXil 2015. aastal!
01.12.2014, Mediacom
MEDIACOM OTSIB JÕULUVANA! Kas Sul tekib jõulude ajal vastupandamatu soov kingitusi laiali jagada? Ei saa küllalt tuledesäras jõulupuudest ega jõululuuletustest? Lisaks näed punases lihtsalt suurepärane välja ja suudad kanda ligi 10-kilost kingikotti ilma mingi vaevata? Kui vastasid neile küsimustele „jah“ ning Sul on oskus nakatada teisi oma hea tuju ja huumoriga, siis tõmba habe ette ning kandideeri MediaComi meeskonna jõulupeole JÕULUTAADIKS 18. detsembril 2014. Omalt poolt pakume: • head seltskonda; • vahvaid etteasteid MediaComi meeskonna jõulutiimidelt; • jõuludele kohast kõhutäit; • ja loomulikult üllatuskingitust meiega ühiselt veedetud aja eest. Punakostüümi või piisava karvastiku puudumine pole takistuseks. Oluline on julgus, soov ja pealehakkamine meiega koos mõnus jõuluõhtu veeta. Kallid sõbrad, palun jagage seda postitust või kui Teil endil on tahtmine jõuluvana amet ära proovida, andke sellest teada hiljemalt 12. detsembriks e-mailile Olga.Peresild@mediacom.ee. Lase valla oma sisemine jõuluvana!
 
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15