Firmad
Pildid
Videod
Uudised
Tööpakkumised
Võlglased
Blogi
ava laiendatud otsing
sulge laiendatud otsing
Valdkonnad:
Reklaam
telereklaam
internetireklaam
raadioreklaam
alternatiivreklaam
välireklaam
reklaam led ektaanidel
huvitavad reklaamid
ebakvaliteetne reklaam
ajalehed ja ajakirjad
Täispuhutav reklaam
Trükised
trükiettevalmistus
reklaamvoldikud
plakatid
blanketid
ümbrikud
etiketid
tampotrükk
siiditrükk
kuumtrükk
pakendid
visiitkaardid
Välireklaam
reklaampinnad
reklaamtreilerid
reklaam taksodel
reklaam ühistranspordil
täispuhutav reklaam
välireklaamide hooldus
Tele - ja raadio
telereklaamide tootmine
raadioreklaamide tootmine
telereklaami müük
raadioreklaami müük
Kleebisreklaam
kleebised sõidukitele
põrandakleebised
etiketikleebised
fassaadikleebised
interjööri kleebised
shabloonid
kleebiste eemaldamine
Sildid-viidad
Eramaa sildid
majasildid
fassaadisildid
garderoobinumbrid
reklaamsildid
hoiatussildid
uksesildid
metallsildid
rinnasildid
majajuhid
tänavasildid
siltide kujundamine
suunaviidad
freesitud reklaam
Disain ja kujundus
fototeenused
reklaamide kujundamine
fotopangad
logo kujundamine
3D disain
pilditöötlus
nõukogude plakat
veebidisain
logo disain
Reklaamiagentuurid
loovagentuurid
meediaagentuurid
alternatiivmeediaagentuurid
trükiagentuurid
suhtekorraldusagentuurid
üritusturundusagentuurid
Internetiturundus
kodulehtede valmistamine
otsingumootori turundus
Reklaamkingitused
reklaamrõivad
helkurid
särkide trükk
tikkimine
Valgusreklaam
led reklaamid
neoonreklaamid
valgustähed
valguskastid
PVC bannerid ja lipud
PVC bannerid
lipud
mastilipud
rannalipud
reklaamkangad
Seadmed ja materjalid
printerid
laserlõikurid
kleebismaterjalid
Esitlusvahendid
roll-up
infostendid
Reklaamseinad
Muud reklaamiteenused
lamineerimine
reklaamide paigaldamine
reklaamkonstruktsioonid
freesimine
stantsimine
liiklusmärgid
graveerimine
reklaamtelgid
Reklaamtooted
piirdelindid
logoteip
----- asukoht -----
Harjumaa
Hiiumaa
Ida-Virumaa
Jõgevamaa
Järvamaa
Läänemaa
Lääne-Virumaa
Põlvamaa
Pärnumaa
Raplamaa
Saaremaa
Tartumaa
Valgamaa
Viljandimaa
Võrumaa
sulge laiendatud otsing
* Mitme valdkonna valmiseks hoidke all klaviatuuri Ctrl klahvi ning valige hiirega soovitud valdkonnad
Saada sõbrale
Lisa lemmikuks
Prindi
Registreeru kasutajaks
Unustasid salasõna
Kasulikud viited
Reklaamialased õigusaktid
Kasulikud veebilehed
Tehniline info
Blogid
ERÜ - reklaam.ee
Tööpõhimõtted
Saada huvitav reklaam
Kontakt
Reklaam
Advinci bogi, sissekandeid 23
Lisa oma blogi
1
2
Õpetus kuidas avastada ja puhastada veebilehte häkkimisest
28.10.2011,
Advinci
Kuidas saada Facebookis tõelisi fänne? Loo sotsiaalseid objekte
06.08.2011,
Advinci
Eesti Facebooki turunduses on hetkel levinuimaks märksõnaks “jagatud”. Jagatud tähendab, et kasutaja võttis osa igavast kampaaniast, kus vastutasuks pakuti iPhone või midagi sama ebaoriginaalset. Selle tulemusena kasvab aga libafännide armee, keda su toode või teenus jätab täiesti külmaks. Mida rohkem sinu postitusi kasutaja ignoreerib, seda madalamale langeb EdgeRank ja mingil hetkel ei ilmu need enam tema [...]
Lihtsalt fännidest ei piisa – Facebookile optimeerimine
19.07.2011,
Advinci
Fännidest ei piisa, sest kui kasutaja fännib lehte, kuid ei näe sinu postitusi* oma seinal, oled tema jaoks praktiliselt nähtamatu. Siinkohal tulebki mängu Facebookile optimeerimine. Antud termin pole eriti levinud, kuid usun, et järjest rohkem inimesi hakkab tõmbama paralleele Facebookis ja Googles turundamise vahel. *Facebooki postitus = staatus, pilt, link, video, tag vms. Mõlemal on [...]
Google Analyticsi visualiseerimine
02.07.2011,
Advinci
Paljud inimesed, mina sealhulgas, on visuaalse mõtlemisega. Pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna ja see reegel kehtib statistika puhul eriti. Tekib küsimus: Miks Google Analytics ikka veel nii vähe visuaalne on? Õnneks on olukorrale olemas väike leevendus. Nimelt Google Analyticsile on nüüd olemas aplikatsioonid, mille abil saab statistikat paremini käsitleda, visualiseerida ja analüüsida. On nii [...]
Domeeni registreerimine – Väldi .eu’d
01.07.2011,
Advinci
Me oleme saanud sellise jama osaliseks, et Eesti .ee TLD näeb välja väga sarnane Eruoopa .eu omale. See on halb, sest kui inimene külastab domeen.eu lehte ja otsustab hiljem tagasi tulla, mõtleb ta automaatselt domeen.ee peale. See on ehk okei kui .ee domeen pole registreeritud. Külastaja näeb, et lehte pole ja taipab minna .eu domeenile [...]
Google Analytics valetab, pane ta tõtt rääkima
27.06.2011,
Advinci
Google Analyticsisse sisse logides on sul ees graafikud, mis näitavad külastusallika tüüpide osakaale. Otsingumootoritest tuleb 15.45% külastusi, veebilehtedelt 65.15% ja otsekülastusi tuleb 19.40%. Tundub lihtne ja selge. Kuid see mida näed siin pole päris “tõde”. Pildiotsingu probleem Googlel on lisaks universaalotsingule, video-, blogi ja uudiste otsingule, ka pildiotsing. Kahjuks on sellega üks probleem… Pildiotsing kajastub “Search Engines” [...]
6 põhjust ettevõttele blogi loomiseks
24.09.2010,
Advinci
Blogi ehk ajaveeb on nüüdseks väga levinud nähtus. Võiks lausa öelda, et blogide kõrghetk on mööda saamas. Kuid vaatamata sellele ei saa ettevõte korraliku blogi pidamisest üle ega ümber. Miks siis tasub ettevõttel blogida? Otsingumootorid armastavad blogisid Blogid on oma olemuselt tavaliste kodulehtedega võrreldes märksa otsingumootorisõbralikumad: Lingid – blogidele lingitakse meelsasti, samuti on spetsiaalselt blogidele [...]
.ee domeeni registreerimine muutub tasuliseks ja tähtajaliseks
29.06.2010,
Advinci
5. juulil 2010 minnakse üle uuele .ee domeenikorraldusele. Sellel kuupäeval hakkab .ee domeenide registreerimist haldama Eesti Interneti Sihtasutus ning muutus toob kaasa mitmeid olulisi uuendusi, millest võiks välja tuua järgnevad: - domeeni registreerimine muutub tasuliseks ja tähtajaliseks (1 aasta kaupa) - domeene saavad registreerida ka eraisikud - üks isik või organisatsioon (ettevõte) võib endale registreerida [...]
Kampaania Aita Eesti koeri
14.07.2009,
Advinci
13. juulil alustasime koer.ee portaalis kampaaniat Aita Eesti koeri. Kampaania eesmärgiks on koguda vähemalt miljon krooni nende õnnetute koerte jaoks, kes on hüljatud ja/või väärkoheldud. Tahame aidata neid, kes vajavad kiiresti veterinaarabi, ravitoitu jne. Annetaja saab soovi korral osta Aita Eesti koeri kampaanialehele endale sobivas koguses ruute ehk reklaamipinna. Kogu reklaamitulu annetab Advinci OÜ Eesti [...]
Internetiturundus – Testimise ja kontrollimise tähtsus
29.06.2009,
Advinci
Külastasin mõnda aega tagasi kava.ee’d ning minu tähelepanu köitis üks küllaltki hästi teostatud ja relevantne Elioni reklaam. Reklaamiti kahte sarja nimega “Puhastaja” ja “PuhasVeri”. Kuna ühte reklaamitavatest sarjadest on mulle kiidetud, siis otsustasin klikkida reklaamile ja lähemalt uurida, kus ja kuidas antud sarja näha saab. Peale reklaamklipi lõppu ilmunud Elioni logole klikkides, viidi mind nagu [...]
Veebianalüütika – Trendly täiendab Google Analyticsit
15.06.2009,
Advinci
Sattusin täna sellise väikese tööriista peale nagu Trendly. Tegemist on programmiga, mis analüüsib Google Analyticsi andmeid ning aitab paremini näha külastustrende. Google Analytics on küll suurepärane programm statistika kogumiseks ning enamike andmete nägemiseks. Kuid erinevate nädalapäevade tõusud/langused ei lase näha tegelikke trende. Siinkohal tulebki appi Trendly, see analüüsib kõikumisi ning arvutades välja keskmised… … toob [...]
Otsingumootor mis otsib reaalajas
09.05.2009,
Advinci
Hetkel on enamike otsimootorite tulemused ajanihkes, ka Google omad. Otsingumootorid saavad linkida vaid lehtedele, mida nende robotid on läbi vaadanud ja indekseerinud. See tähendab, et kiiresti värskeneva sisuga lehed nagu Twitter ja Digg ei ole otsitavad, sest indekseerides uut sisu on osa sellest juba asendunud veel uuemaga. Scoopler on aga uus otsingumootor, mis indekseerib mitmete [...]
Kas tekstreklaam piltides on internetiturunduse tulevik?
24.03.2009,
Advinci
Paljude arvates bännerreklaamid ei tööta. Reklaamipimeduse tõttu on sellel arvamusel tõepõhi all. Kuid täna leidsin ühe lahenduse, mis võib seda probleemi vältida. Reklaamipimedus tuleneb inimese võimest ignoreerida talle mittehuvitavat ning keskenduda huvipakkuvale. Selle võime abil ignoreerivad inimesed enamikke reklaambännereid veebilehtedel. See on ka põhjus miks bännerite klikitavus on kordi madalam kui tekstreklaamidel nagu Adsense või [...]
Miks Google konkurendid alla ei anna
23.03.2009,
Advinci
Sattusin lugema üht artiklit, mis seletas miks Google väiksemad konkurendid hoides vaid 5% turuosa ikka veel oma otsingumootoritega tegelevad. Kuigi Google omab üle 50% internetiotsingute turuosast USAs, Yahoo ligikaudu 27%, Microsoft 10%, AOL ja Ask.com aga kõigest 5%, pole neljanda ja viienda koha omanikel ka väga kehvad lood. Nimelt 1% otsingute turuosast on väärt üle [...]
Mis siis kui Google oleks Evil?
07.03.2009,
Advinci
Leidsin ühe huvitava artikli sellest, mis oleks siis kui Google mantra “Don’t be evil” oleks vastupidine, “Be evil!” “No privacy policy” on eriti armas :) Innovatiivne Captcha: Otsingu tulemused: Google uudistes:
Google Analytics jamab?
06.03.2009,
Advinci
Mingil põhjusel ei taha Google Analytics uue lehe tracking koodi tuvastada. Peale mitmekordset lisatud koodi ülekontrollimist ja “check status” vajutamist annab ikka veel teate “Tracking Not Installed”. Samas vanadel saitidel näib kõik toimivat. Märkasin, et ka mu Adsentide kontol ei näita päris õiget statistikat tänase päeva kohta. Eks hiljem näis kas see on Google viga [...]
Ze Frank: What’s so funny about the Web?
11.02.2009,
Advinci
Külastuste kellaajad Google Analytics’is
24.01.2009,
Advinci
Erinevates ajatsoonides, erinevatel päevadel ja erinevate valdkondade puhul on ka erinevad kodulehtede külastuste tippajad. Teades neid aegu võib kodulehe omanik ajastada oma tegevusi sellele vastavalt ja näiteks avaldada uusi artikleid just enne sellist külastatavuse tippaega. Kui avaldada artikkel õigel ajal on võimalus meelitada oma kodulehele suuremat külastajate hulka. Eriti kui teie RSS voog on lisatud [...]
Twitter
18.01.2009,
Advinci
Kes veel ei tea, siis minu internetiturundust ja veebidisaini puudutavaid mõtteid, tegemisi ja leide võib jälgida ka siin: twitter.com/advinci Kui küsid mis see üldse on, siis lühidalt öeldes on Twitter mikroblogi, kus tähemärkide arv on piiratud 140′le postituse kohta. Kirjutades “@kasutajanimi” võib teiste kasutajatega lühikesi vestlusi pidada. Twitteri mugavamaks kasutamiseks on mul installeeritud Twhirl, mis [...]
Mida kirjutatakse Eesti internetiturunduse blogides?
17.01.2009,
Advinci
Ajapuuduse tõttu pole mul alati võimalust oma Google Readerit regulaarselt vaadata ja nii olen ma oma RSS’ide lugemisjärjekorras lootusetult maha jäänud: 932 lugemata postitust. Lisaks sellele ei ole ülevaadet kõigist blogidest kuna postitusi saab vaadata kas ühe voona või peab blogisid ükshaaval läbi klikkima. Eesti internetiturunduses toimuvaga kursis olemiseks tegin ühe lihtsa lehe, kus näha [...]
1
2
E-maili saatmine
E-mail saadetud
Palun täida kõik väljad
Sinu nimi:
*
Sinu e-mail:
*
Saaja e-mail:
*
Pealkiri:
*
Kirja sisu:
*